کد خبر: ۴۲۸۷۵۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور چه زود با اهل سنت، زنان، دانشگاهیان و شایستگان ملت از قومیت ها و اقوام عهدشکنی کرد و آن‌ها را از کابینه کنار گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، علی کرد طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: با این روال، کابینه رضایت مندی همه را به همراه نخواهد داشت. لذا توصیه می‌کنم رئیس‌جمهور در انتخاب مسئولین و مدیران و معاونان وزیر جبران نبود وزیر از اقوام را بکنند.

نماینده خاش در تذکر دیگری به دولت و سازمان برنامه و بودجه گفت:‌ اعتبارات استانی کفاف مشکلات منطقه را نمی دهند و زیرساخت های آموزشی، مشکلات جاده ای، اشتغال و طرح های آبرسانی در استان سیستان و بلوچستان نیاز به توجه جدی مسئولین دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۶ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
۰
۰
در حرف زدن و سهم خواهی کم نمیاوریم . همه طلبکارند و سهم میخواهند . پس چه بهتر که روحانی دولت را بدهد به این زحمت کشان رای جمع کن و خودش برود استراحت کند تا اینها حق ! خودشان را بردارند . مملکت را کرده اند کودکستان . جلوی گریه این را میگیری ان یکی گریه میکند . تو نماینده ای و هنوز نمیفهمی نباید با حرفهای نابخردانه ملت را از هم جدا کرد هنوز نمیفهمی ایران مجموعه قومیتهاست که همگی خود را ایرانی میدانند . پس سعی نکن دکان خودت را گشادتر از حقت بکنی .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها