کد خبر: ۴۲۸۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۰۵ اسفند ۱۳۹۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: شورای تامین این استان با افراد و نامزدهایی که قبل از اعلام نهایی مراجع ذی‌صلاح و شمارش تک به تک صندوق‌های اخذ رای، اعلام پیروزی کنند برخورد قانونی و قاطع صورت می‌گیرد.

اکبر نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: یکی از آسیب‌هایی که انتخابات این استان را تهدید می‌کند و دلسوزان و دست‌اندرکاران انتخابات همواره آن را گوشزد می‌کنند این است که برخی نامزدها و  هواداران آن‌ها در ساعات پایانی اخذ رای و قبل از شمارش نهایی همه صندوق‌ها با هیاهو و ایجاد جو روانی، بوق پیروزی سر می‌دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این دقیقا همان کاری است که سرآغاز فتنه سال 88 در انتخابات ریاست‌جمهوری شد، افزود: اینجا لازم است به‌عنوان رئیس شورای تامین در استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کنم اگر این اقدام بخواهد در هر کدام از شهرستان‌های این استان اتفاق بیفتد و عده‌ای بخواهند با های و هوی نظم شهر را به هم بریزند با برخورد قاطع نیروهای حافظ امنیت مردم مواجه می‌شوند و مماشاتی در این زمینه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: چیزی که باید در میان همه ما با هر گرایش و تفکری مشترک باشد قانون است که اگر نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌آید.

وی گفت: در این استان هر کسی پایبند قانون باشد عزیز و محترم است ولی هر کس بخواهد بگوید قانون من هستم و آنچه می‌گویم این فرد یا افراد جایگاهی نخواهند داشت.

رئیس شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هر کسی از مدار قانون خارج شود و قصد داشته باشد با هیاهو و بوق پیروزی قبل از اعلام نهایی نتایج انتخابات به قانون دهن کجی کند قبل از اقدامات امنیتی و شورای تامین، از مردم همیشه در صحنه این استان تو دهنی می‌خورد.

 

* اطمینان استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مردم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدارهای چند شب گذشته خود با دانشجویان دانشگاه‌های این استان گفت: در این دیدارها که در فضایی آزادانه برگزار شد به همه مطالبات دانشجویان به‌عنوان قشر فرهیخته جامعه گوش دادم  که اینجا به همه مردم ولایی کهگیلویه و بویراحمد اطمینان می‌دهم که به‌عنوان خادمی کوچک در کنار سایر خادمین و به کمک دلسوزان نظام اسلامی دست به دست هم می‌دهیم تا انتخاباتی سالم در این استان برگزار  شود. 

نیکزاد تاکید کرد: انتخابات آبروی نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند ایران است، پس هیچ دلسوزی اجازه نخواهد داد از انتخابات که فرصتی برای مشارکت مردم و موهبتی الهی است برای ضربه زدن به نظام استفاده شود.

نماینده دولت دهم در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم مطمئن باشند که رای پیرزن یا پیرمرد دورترین نقطه این استان در سرنوشت انتخابات مؤثر بوده و این رای با رای دیگر مسئولان و حتی بالاترین مقام این کشور نیز برابر است.

وی تاکید کرد: بدون شک با مشارکت حداکثری مردم و نظارت‌های دقیق مجریان انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در این استان خواهیم بود و هیچ کس نیز نمی‌تواند با خارج شدن از مدار قانون حقی را از مردم ضایع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها