به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، مدیران میکروبلاگ توئیتر اینک قصد دارند در نقشه شبکه
تلویزیونی عرضاندام کرده و با بستن 12 قرارداد رسماً وارد فاز پخش زنده
میشوند.
پلتفرم تلویزیونی توئیتر در فصل اول 2017 بیش از 800 ساعت محتوای زنده با
45 میلیون کاربر را به ثبت رساند تا خود را در حد و اندازه شبکه تلویزیونی
نشان دهد، درحالیکه 60 درصد از کاربران از بیرون از آمریکا محتوا را
دریافت کردند.
گزارش استریمینگ ویدئویی 24-7 توئیتر، ضمن برگزاری کنفرانس NewFront
نیویورک منتشر شد و «مَت درلا» اعلام کرد کمپانیهای تبلیغاتی در اینترنت
قادر به کنترل محتوای خود روی استریمینگ توئیتر هستند.