کد خبر: ۴۱۷۹۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
هافبک تیم فوتبال پیکان امیدوار است دوباره به لیگ برتر فوتبال ایران برگردد و فوتبالش را در سطحی بالاتر از لیگ دسته اول ادامه دهد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، "علیرضا واحدی نیکبخت" گفتگویی را با سایت باشگاه پیکان انجام داده که در زیر می خوانید.
 

* بازی با ابومسلم چطور بود؟
- خیلی بازی خوبی بود. تیم ما موقعیت‌های زیادی داشت. یک گل هم من زدم که البته داور گل را خطا اعلام کرد و گفت که توپ به دست من برخورد کرده. به هر حال پیروزی در این بازی حق پیکان بود خوشحالم که حالا با پنج امتیاز اختلاف در صدر جدول هستیم.
 

* برای رویارویی با ابومسلم انگیزه‌های زیادی داشتی؟
- من همیشه ابومسلم را دوست دارم چون یک روزی بازیکن این تیم بوده‌ام و حتی از آنجا به تیم ملی رسیدم. اما حالا بیشتر از هر چیزی نگران ابومسلم هستم چون احساس می‌کنم که حق مشهد این است که حداقل یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد. این جایگاهی که الان ابومسلم دارد، در حد این تیم و مشهد نیست و امیدوارم که وضعیت فوتبال مشهد بهتر شود.
 

* می توانی دوباره به اوج برگردی؟
- اول اینکه سن من خیلی زیاد نیست و اگر شرایط خوبی داشته باشم تا چند سال دیگر می‌توانم در بالاترین سطح بازی کنم. جدا از این ها من الان شرایط خیلی خوبی دارم و با توجه به تجربیاتی که دارم، می‌توانم به بهترین شرایط برسم. در ضمن کرایف در این مورد صحبت جالبی می‌کرد که همیشه در ذهن من می‌ماند. کرایف می‌گفت: «در فوتبال بازیکن پیر و جوان نداریم! فوتبالیست قوی و ضعیف داریم» به نظر من این حرف کاملا درست است و کیفیت در فوتبال از هر چیزی بهتر است.
 

* پس با این حساب نقشه‌های زیادی داری؟
- حتما. خیلی دوست دارم که دوباره لیگ برتری شوم و مطمئن باشید که یک روز این اتفاق می‌افتد.
 

* شنیدیم که در نیم فصل یکی، دو پیشنهاد هم داشتی؟
- فعلا بهتر است که در این مورد صحبتی نکنیم. من دنبال این حرف‌ها نیستم و تا آخر فصل با جان و دل در خدمت پیکان هستم.
 

* وضعیت پیکان چطور است؟
- در پیکان همه چیز خوب است. این اولین سالی نیست که در خودم آرامش را احساس می‌کنم. الان در زندگی‌ام شرایط خوبی ایجاد شده. از طرف دیگر فرهاد کاظمی وحتی بقیه اعضای کادر فنی و بچه‌های شرایط خوبی را برایم فراهم کرده‌اند تا به آن جایگاه آرمانی برگردم. هر چند که می‌گویند پیکان یک تیم دولتی نیست و دردسرهایی دارد ولی من در این تیم شرایط خوبی دارم و جا دارد که از کادر فنی، بچه‌های تیم و حتی مدیریت پیکان تشکر کنم.
 

* بازی استقلال–الاتفاق را دیدی؟
- بله. خیلی خوب بود. بردن عرب‌ها همیشه یک احساس خوبی به آدم می‌دهد که نمی‌شود از آن گذشت. برای این بازی قرمز و آبی از استقلال حمایت کردند و دیدم که حتی علی پروین هم به استادیوم رفت. این برد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.
 

* بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟
- بله. بازی‌های پرسپولیس را معمولا می‌بینم و خیلی متاسفم که الان پرسپولیس چنین جایگاهی دارد. این حق پرسپولیس نیست و من امیدوارم که این تیم به جایگاه بهتری برسد.
 

* فکر می‌کنی دنیزلی بتواند کاری انجام دهد؟
- من خیلی دنیزلی را قبول دارم و امیدوارم که او بتواند پرسپولیس را به شرایط بهتری برساند. دنیزلی مربی بزرگی است و من برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها