به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، تیم آرمسترانگ، مدیر اجرایی AOL تأیید کرد که «اوث» مانند چتر تجاری بر سر دو کمپانی یاهو و AOL قرار میگیرد.
وی افزود دو نام پیشنهادی LOL OMG WTF و Event Verizon مورد پذیرش قرار نگرفت و در نهایت اوث انتخاب شد.
درواقع
نام تاریخی یاهو از بین نمیرود و مانند آلفابت و گوگل میشود که با
ثبتنام تجاری آلفابت همچنان از نام گوگل در امور تجاری دنیای آی تی
استفادهشده و همچنان مصطلح است.
درواقع 20 برند مختلف که از ترکیب یاهو و AOL بهدست آمده، تحت نام اوث قرار میگیرد.
کاربرانِ
ایمیلِ AOL و همچنین کاربران ایمیل یاهو دچار سردرگمی شدهاند که بانام
جدید قرار است چه اتفاقی رخ دهد. به همین دلیل گفته میشود فعلاً مدیران
سعی دارند تا بدون دستکاری عمده، کاربران بتوانند ایمیل خود را چک کنند و
بعداً تحت نام واحد آنها را در هم ادغام کنند که این موضوع به چند سال
آینده مربوط میشود.
تیم آرمسترانگ مدیر اجرایی AOL