کد خبر: ۴۱۵۷۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
دیروز علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه درباره مشکلات مالی پرسپولیس صحبت کرد و با اعلام یک شماره حساب بانکی، از هواداران خواست در این شرایط بحرانی به باشگاه کمک کنند. این شماره حساب در سایت باشگاه هم موجود است.
به گزارش پایگاه 598، دیروز علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای با سایت رسمی این باشگاه درباره مشکلات مالی پرسپولیس صحبت کرد و با اعلام یک شماره حساب بانکی، از هواداران خواست در این شرایط بحرانی به باشگاه کمک کنند. این شماره حساب در سایت باشگاه هم موجود است.
 
به گزارش تابناک ورزشی،به نظر می‌‎رسد محکوم شدن پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه قطعی است و این باشگاه به زودی باید 8 میلیارد تومان به سرمربی سابق خود بپردازد و به همین دلیل است که مسئولان باشگاه دست نیاز به سوی هواداران دراز کرده‌اند. شاید هم نتایج خوب پرسپولیس و رضایت هواداران از اوضاع تیم باعث شده تا مدیران،؛ این روزهای خوب و طلایی را بهترین فرصت برای کمک گرفتن از هواداران بدانند و از آنها تقاضای کمک کنند.
 
چنین طرحی از سال‌های پیش هم مد نظر تعدادی از مدیران سرخابی بود اما هرگز عملی نشد تا اینکه بالاخره طاهری برای اولین بار طرح اعلام شماره حساب برای کمک گرفتن از هواداران را اجرایی کرد و باید دید هواداران چگونه از این طرح استقبال خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها