کد خبر: ۴۱۴۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰

تیم فوتبال استقلال ایران که با برتری مقابل الاتفاق عربستان سعودی به گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد باتیم های الریان قطر؛ نسف کارسی ازبکستان و الجزیره امارات هم گروه است. 

آبی پوشان کشورمان ۱۶ اسفند ماه در نخستین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیادر قطر به مصاف الریان می روند و اول فروردین ۱۳۹۱ در ورزشگاه

آزادی تهران میزبان نسف کارسی ازبکستان خواهند بود .

تیم فوتبال استقلال ایران ۱۵ فروردین ۱۳۹۱ نیز میزبان تیم الجزیره امارات است و ۳۰ فروردین ۱۳۹۱ در امارات به میهمانی تیم الجزیره خواهد رفت. 

نماینده فوتبال کشورمان همچنین ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ورزشگاه آزادی تهران پذیرای تیم الریان قطر است و ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ نیز در آخرین

دیدار خود در گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان به مصاف تیم نسف کارسی می رود.

 

استقلال سومین نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا

 

تیم فوتبال استقلال ایران در جریان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از۵۰ هزار تماشاگر خودی پذیرای "الاتفاق " عربستان بود و در پایان باارایه نمایشی زیبا جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

این دیدار با حملات الاتفاق آغاز شد و بازیکنان این تیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی با ارسال توپ های بلند به دنبال رسیدن به دروازه استقلال بودند.

به گزارش ایرنا؛در ادامه بازیکنان استقلال توپ و میدان را در اختیار گرفته و با حرکات "آرش برهانی " و "گوران جورکوویچ" دروازه میهمان را تهدید کردند.

در دقیقه ۳۵؛ حرکت تیمی بازیکنان استقلال و پاس "مجتبی جباری " باعث شد تا ساموئل در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما واکنش دروازه بان الاتفاق اجازه گلزنی را به نماینده ایران نداد.

در دقیقه ۳۷ ؛ حرکت بازیکنان استقلال از جناح راست و ارسال "علی حمودی " توپ را در دهانه دروازه به "گوران جورکوویچ" رساند که مهاجم صربستانی استقلال به راحتی گل نخست نماینده ایران را به ارمغان آورد .

در آغاز نیمه دوم نماینده عربستان برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام داد تا اینکه در دقیقه ۶۰پاس عمقی بازیکنان الاتفاق و اشتباه مهدی رحمتی سبب شد تا "یوسف سالم " گل مساوی را به ثمر برساند .

شادمانی عربستانی ها زیاد دوامی نداشت و در دقیقه ۶۲ این دیدارحرکت پابه توپ "آرش برهانی " و پاس مناسب این بازیکن باعث شد تا"خسرو حیدی " با یک ضربه بغل پا گل دوم نماینده ایران را وارد دروازه الاتفاق کند.

در دقیقه ۶۵؛ اشتباه مدافعان نماینده عربستان توپ را به "آرش برهانی" رساند تا این مهاجم بازی خوب خود را با به ثمر رساندن گل سوم استقلال تکمیل کند.

پس از این گل نیز؛ هافبک های استقلال توپ و میدان را دراختیار داشتند و در ۷۹ پاس جباری بهترین فرصت را برای گل چهارم استقلال ایجاد کرد که آرش برهانی با تعلل این موقعیت گلزنی را از دست داد.

درنهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک آبی پوشان به پایان رسید با این اوصاف استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم های الریان قطر؛ نسف قرشی ازبکستان و الجزیره امارات برود.

پیش از این تیم های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران جواز حضور دراین مسابقات را کسب کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها