کد خبر: ۴۱۳۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
خراسان در ستون ویژه های خود نوشت :

شناسايي صدها حقوق بگير غيرکارمند در دولت

بر اساس بررسي هاي دولت، پس از راه اندازي سامانه متمرکز شناسايي و ساماندهي کارمندان دولتي، افرادي شناسايي شده اند که اسامي آنها در بين حقوق بگيران دستگاههاي دولتي ديده مي شود اما کارمند آن مجموعه نيستند و نوع فعاليت آنها نيز مشخص نيست. در اين بررسي تطبيقي که هنوز تمام دستگاههاي دولتي مشمول آن نشده اند، صدها نفر با اين مشخصات کشف و حقوق آنها قطع شده است.

برخورد غيرقانوني دادستاني جمهوري آذربايجان با نمايندگي کميته امداد

ماموران دادستاني جمهوري آذربايجان طي روزهاي اخير دستور تعطيل شدن شعبه کميته امداد امام خميني (ره ) در شهر گنجه اين کشور را صادر کرده اند. اين ماموران همچنين پس از تعطيلي اين شعبه، به کارکنان بومي اين نهاد تاکيد کرده اند حق ندارند از اين پس در کميته امداد اشتغال به کار داشته باشند و بايد به دنبال کار ديگري بگردند. دولت آذربايجان مدتي پيش به بهانه هاي مختلف فعاليت کميته امداد را در اين کشور تعطيل کرد اما با تلاش مسئولان ايراني مقرر شد اين نهاد به فعاليت خود ادامه دهد اما تمام فعاليت آن زير نظر معاونت نخست وزيري در امور بشر دوستانه اين کشور باشد.

دستور ورود برخي اقلام داراي آزبست صادر شد

در حالي که طي ماه‌هاي اخير تاکيد فراواني از سوي مسئولان محيط زيست مبني بر عدم مجوز ورود محصولات داراي آزبست به کشور صورت گرفته، يک مجموعه دولتي با صدور دستوري به نهادهاي دخيل در واردات، اعلام کرده برخي محصولات حاوي آزبست اجازه دارند تا پايان شهريورماه سال 91 به ايران وارد شوند. قرار است اين محصولات براي توليد لوله‌هاي فشاري آب و فاضلاب مصرف شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها