کد خبر: ۴۱۳۱۰
زمان انتشار: ۰۷:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور از آغاز بارش برف و باران در تهران از اواخر وقت شنبه خبر داد و گفت: بارش برف روز يكشنبه نيز ادامه مي يابد.
مهندس عبدالرضا اميدوار شهري در گفت وگو با ايسنا افزود: نقشه هاي پيش يابي نشان مي دهد كه سامانه بارشي از سمت نوار غربي وارد كشور مي شود بنابراين از روز شنبه نيمه غربي كشور و به تدريج در روز يكشنبه علاوه بر برخي نقاط نيمه غربي، نيمه شرقي و در روزهاي دوشنبه و سه شنبه نوار شمالي و نوار شرقي نيز تحت تاثير اين سامانه قرار مي گيرد.
بنابراين گزارش مناطق فوق طي روزهاي ياد شده بارش برف و باران و وزش باد و كاهش دما پيش بيني مي شود. از سوي ديگر طي روزهاي يكشنبه و دوشنبه نيز درياي خزر، خليج فارس و درياي عمان مواج خواهد بود.
وي افزود: بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان تهران ابري و در پاره اي نقاط با بارش برف در بعضي ساعات وزش باد شديد پيش بيني شده است كه بر اين اساس حداقل و حداكثر دما در اين روز به 1- و 8 مي رسد. همچنين در روز دوشنبه نيز آسمان پايتخت نيمه ابري در بعضي ساعات با افزايش ابر پيش بيني شده است كه حداقل و حداكثر دما در اين روز با دو درجه كاهش به 3- و 6 مي رسد.
مديركل پيش بيني و هشدار سريع سازمان هواشناسي كشور تصريح كرد: بررسي نقشه هاي دمايي نشان مي دهد در روز يكشنبه استان زنجان با حداقل دماي 5 درجه سانتيگراد زير صفر سردترين و هرمزگان با 23 درجه سانتي گراد بالاي صفر گرمترين استان هاي كشور خواهند بود. از سوي ديگر در روز يكشنبه دماي هوا در حداقل 15 استان كشور به زير صفر خواهد رفت.
    
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها