کد خبر: ۴۱۳۰۴
زمان انتشار: ۰۷:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
انقلابيون بحريني بار ديگر به خيابان ها ريختند و عليه آل خليفه شعار دادند.
مردم بحرين با برگزاري تظاهرات در منامه پايتخت و شهرهاي ديگر بحرين خواستار تحقق همه خواسته هايشان به ويژه سرنگوني نظام آل خليفه شدند.
تظاهركنندگان درحالي كه شعار «مرگ بر آل خليفه»، «انقلاب ادامه خواهد داشت»، «عقب نشيني نمي كنيم» سر مي دادند خواستار توجه جامعه جهاني به جنايات رژيم بحرين شدند.
پليس ضد شورش بحرين با استفاده از گاز اشك آور، بمب صوتي و ماشين هاي آب پاش آنها را سركوب كرد. در اين حمله چهار فعال صلح خارجي كه يكي از آنها آمريكايي و ديگري انگليسي بودند دستگير و از بحرين اخراج شدند و بدين ترتيب تعداد فعالان خارجي اخراج شده از بحرين به 12 تن رسيد.همزمان مردم شهر «جد حفص» پيكر جوان 19 ساله بحريني را كه بر اثر شليك گاز سمي و گاز اشك آور به شهادت رسيده بود تشييع كردند. مردم در اين مراسم فرياد زدند كه انتقام خون شهداي بحرين را مي گيرند. شركت كنندگان در اين مراسم با سر دادن شعار «انتقام، انتقام، خون شهدا به هدر نخواهد رفت» از نهادهاي حقوق بشري و جوامع بين الملل خواستند سران رژيم را به دليل ارتكاب جنايات بي شمار محاكمه و مجازات كنند.
از سوي ديگر، مركز حقوق بشر بحرين با اشاره به اينكه رژيم آل خليفه زره پوش هاي جديدي را به خدمت گرفته است تأكيد كرد كه اين رژيم خود را براي جنگي تمام عيار با مردم كشور آماده مي كند.
اين مركز از اقدام دولت تركيه براي در اختيار گذاشتن اين زره پوش ها به رژيم آل خليفه ابراز نگراني و اعلام كرد كه مقامات تركيه با در اختيار گذاشتن اين تسليحات به رژيم آل خليفه در جنايات اين رژيم شريك هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها