کد خبر: ۴۱۲۴۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
مسؤول روابط عمومی فرودگاه بجنورد گفت: پروازهای امروز فرودگاه مرکز خراسان شمالی به علت بدی هوا و کاهش دید خلبان باطل شد.

به گزارش پایگاه 598، فرشاد ساکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس برنامه قرار بود تا پرواز هواپیمایی ماهان از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران توسط هواپیمای فوکر، قبل از ظهر امروز انجام شود.

مسؤول روابط عمومی فرودگاه بجنورد با بیان اینکه این پروازهای رفت و برگشت فرودگاه بجنورد به سبب شرایط هوایی از سوی شرکت هواپیمایی ماهان لغو و باطل اعلام شد، یادآور شد: البته همه شرایط برای فرازوفرود هواپیماها در این فرودگاه انجام‌شده بود.

بر اساس این گزارش، به علت ابطال پرواز امروز تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران، بسیاری از مسافران این پروازها سرگردان ماندند.

در ابتدا اعلام شد که این پروازها به علت بدی هوا تاخیر دارد اما ساعاتی بعد از اطلاعات پرواز عنوان شد که این پروازهای رفت و برگشت هواپیمایی ماهان به بجنورد از سوی این شرکت ابطال شده است.

در برنامه پرواز امروز تهران به بجنورد نماینده ادوار مجلس و برخی از شخصیت‌ها و مسؤولان حاضر بوده که به علت لغو پرواز بعضاً از مسیرهای جایگزین، ازجمله مشهد مقدس استفاده کردند.

لغو و ابطال پروازها از جمله معضلات فرودگاه بجنورد بوده که قرار است تا با راه‌اندازی کامل سیستم آییلس، تعداد کنسلی‌ها کاهش یابد.

زمستان و پاییز بیشترین تعداد پروازهای کنسلی فرودگاه بجنورد نسبت به سایر فصل‌های سال را دارد، همچنین تنها فرودگاه استان خراسان شمالی در غرب شهر بجنورد در فضایی به وسعت 300 هکتار قرار دارد.

این فرودگاه از باند چهار هزار و 500 متری برخوردار بوده که از طولانی‌ترین باندهای فرودگاه‌ها است. هم‌اکنون پروازهای آسمان و ماهان از تهران به فرودگاه بجنورد و بالعکس صورت می‌گیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها