کد خبر: ۴۱۲۴۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۵
معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهرانبا بیان اینکه در سیاست خارجی از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، گفت: ایران باثبات‌ترین کشور در منطقه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ناصر شعبانی پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن سنندج، اظهار داشت: امروز به لطف خدا ایران باثبات‌ترین کشور در منطقه و جهان است و با نگاهی به کشورهایی نه سوریه و افغانستان، بلکه فرانسه، ترکیه و آلمان و کشورهایی که هر روز با انفجارهایی کشته می‌دهند، این حقیقت اثبات می‌شود.

به گفته معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران، ما ملت ایران برای برقراری و ثبات این امنیت هزینه داده‌ایم که امروز امنیت در کشور ما بی‌نظیر است.

وی به توانمندی‌های ایران در مقابله با دشمنان تکفیری و استکبار و ایادی وابسته به آنها اشاره و تصریح کرد: ما دشمن تکفیری را در مرزهای اسرائیل زمین‌گیر کرده و دشمنان دیگر را لب دریای مدیترانه گرفتار کرده‌ایم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران اضافه کرد: مدافعان حرم که ترکیبی از برادران اهل سنت و شیعه است و از حیدریون تاکستانی تا نبییون سیستانی در این ترکیب قرار دارد، به صورت داوطلبانه به عنوان مدافعان حرم از اسلام و کشور دفاع می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در زمینه‌های مختلف، گفت: امروز در توانمندی غنی‌سازی 20 درصد انرژی اتمی در جهان صاحب کرسی هستیم و به نوعی جزو 9 کشور برتر جهان هستیم، در سلول‌های بنیادی در بین 10 کشور دنیا قرار داریم و در هوا فضا نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم به گونه‌ای که امروز ماهواره‌های خود را توسط ماهواره‌بر ساخت کشور به فضا پرتاب می‌کنیم.

شعبانی افزود: دشمنان حق دارند ناراحت شوند و صدای فرانسه دربیاید که ایران بازار آنها را در بحث انرژی اتمی به هم زده است، گرچه جدای از اینها، در زمینه ورزش نیز آنها را در میادین مختلف با شکست مواجه می‌کنیم مانند آنچه که در فیزیک نایب قهرمانی جهان را کسب کردیم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران یاداوری کرد: در سیاست خارجی از هر مظلومی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، حالا این مظلوم چه یمنی باشد یا عراقی و یا حماس اهل سنت و ونزوئلایی باشد فرقی ندارد و امروز ایران سربلندتر از همیشه هستیم و به دنیا نشان می‌دهیم که ایران اسلامی چه معنی‌ای دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها