کد خبر: ۴۱۱۳۵
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
فریدون زندی که تا روز گذشته در اردوی آبی‌پوشان حضور داشت به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد و نام او در فهرست ۱۸ نفره آبی‌پوشان مقابل الاتفاق عربستان قرار نگرفت.

 * طرفداران پرسپولیس هم به ورزشگاه آزادی آمدند و در جایگاه پرسپولیسی‌ها با پرچم ایران حضور پیدا کردند.

 * علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز در اردوی آبی‌پوشان حاضر شد و از بازیکنان خواست با تمام قوا مقابل نماینده عربستان به میدان برود.

 * مسئولان کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال سرود اختصاصی باشگاه استقلال را برای تماشاگران پخش کردند.

 * مهدی رحمتی زودتر از سایر بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. همچنین دروازه‌بانان الاتفاق با لباس یکدست قرمز وارد زمین شدند که این مسئله با اعتراض شدید طرفداران استقلال رو به رو شد.

 * اعضای استقلال ساعت ۱۶:۳۵ وارد زمین شدند و مجتبی جباری بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت. جباری به سمت هواداران رفت و به تشویق‌های آنها پاسخ داد.

 * تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه پشت دروازه شمالی استادیوم تنها پرچم‌های ایران را در دست دارند و پرچم آبی در میان آنها دیده نمی‌شود.

 * میشائیل هنکه مربی آلمانی آبی‌پوشان به سمت هواداران این تیم رفت و برای آنها دست تکان داد.

 * یکی از نمایندگان باشگاه الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی حاضر است و قصد دارد از دو تیم استقلال و الاتفاق اطلاعاتی را به دست بیاورد. برنده بازی امروز با الجزیره امارات، الریان قطر و نسف قارسی ازبکستان هم گروه خواهد شد و تیم بازنده راهی رقابت‌های AFC می‌شوند.


دیدار استقلال و الاتفاق عربستان ساعت 17:20 آغاز می‌شود.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها