کد خبر: ۴۱۰۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰

امروز هیچ کس نمی داند هدف او از دعوت بازیکنان به تیم ملی و حذف بدون دیدن و آزمودن چیست. شاید گذشت گذر زمان ما را بیشتر با عمق تفکرات کروش آشنا خواهد کرد.

من کارلوس کی روش خیلی سخت گیر و منضبطم." این به یادماندنی ترین جمله ای بود که پس از اولین مصاحبه مطبوعاتی سرمربی تیم ملی کشورمان در ذهن به یادگارماند. کی روش ما را امیدوارمی کرد؛لااقل به داشتن مردی روی نیمکت تیم ملی که اصول را هرگز زیر پا نمی گذارد و نظم ،انضباط و را سرلوحه کارخود قرارمی دهد.

کروش در اولین برخوردهای خود با اصحاب رسانه تصویری از یک مرد سخت گیر را درذهن متبادر می ساخت اما امروز سخت گیری کروش ما را به فکر فرو می برد. دلیل خط خوردن 3 بازیکن استقلال از تیم ملی آیا ادامه همان پروژه سخت گیری آقای کروش است؟ کروش آن قدرسخت گیر شده که بازیکنان را بدون دیدن در تمرینات تیم ملی و بازی های باشگاهی از دایره مردان منتخب خود کنار می گذارد! شاید بتوان حذف بازیکنانی همچون؛سیدصالحی یا محسن بنگررا به خاطر نمایش شان درهفته ای که از لیگ گذشت توجیه کنیم اما بازیکنان استقلال با کدام معیار از تیم ملی خط خوردند؟

به خاطر بازی استقلال درهفته بیست و ششم که لغو شده بود؟!یا تمرینات تیم ملی که برگزار نشد؟! انگشت حیرت بردهان می گیریم و از خود می پرسیم چگونه ملی پوشان دعوت شده به تیم ملی بدون آزمون کنارگذاشته می شوند. تصمیم گیری ها در تیم ملی آیا ازکانال مرد پرتغالی رد می شود یا دست های دیگردراین گونه تصمیم سازی حرف دارنقش ایفا می کنند؟ دلیل خط خوردن 3 بازیکن استقلال بودن دیدن و آزمایش چیست؟ همان سخت گیری هایی که کروش درلحظه ورودش به فوتبال ایران وعده داده بود؟ کروش ابتدا نام 37 بازیکن را برای حضوردرتیم ملی رسانه ای کرد اما درکمال ناباوری نام 10 بازیکن از لیست کنار گذاشته شد که 3 بازیکن از 10 بدون هیچ امتحانی از لیست کنار گذاشته می شوند. آیا پرویز مظلومی حق ندارد نگران روحیه مردان خود باشد؟ خط خورده های امروز چگونه می توانند دلیل حذف خود را از تیم ملی بیابند؟ آیا بهتر نبود اساسا نام این بازیکنان رسانه ای نمی شد؟

کروش که باشگاه ها را ستون اصلی تشکیل تیم ملی می داند و بازیکنان لیگ ایران را اجزای تشکیل دهنده تیم ملی چگونه می تواند پاسخ قانع کننده ای به این سوال بدهد؟! استقلال از روش ابداعی کروش در آستانه یک بازی ملی بزرگ ترین لطمه را دید و اکنون می توان ادعا کرد او نه تنها در چند روز مانده به این بازی بزرگ یارو یاور استقلال نبوده بلکه با این شیوه لطمه جبران ناپذیری برپیکر این تیم وارد کرده است.کروش ما را یاد گل به خودی هایی انداخت که بازیکنان در میدان بازی وارد دروازه تیم خود می کنند! استقلال را کنار بگذارید...

کروش اصول خود را هم هم زیر سوال برد. امروز هیچ کس نمی داند هدف او از دعوت بازیکنان به تیم ملی و حذف بدون دیدن و آزمودن چیست. شاید گذشت گذر زمان ما را بیشتر با عمق تفکرات کروش آشنا خواهد کرد. شاید اصولا هنوز هیچ کس از مکنونات ذهنی مرد پرتغالی آگاه نیست و نمی داند او درفوتبال ایران دنبال چه اهدافی است و چه چیز را نشانه گرفته است...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
استقلالي محض
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
استقلال از نيم فصل دوم خودش روز به روز ضعيف تر ميشه لطفا پيش بيني شكستتون رو گردن كي روش نذاريد آقايان اس اسي.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها