کد خبر: ۴۰۸۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۰
این تیم طبق گفته بهرام شفیع در برنامه روز جمعه (14 بهمن) عزم خود را جزم کرده تا با حضوری موفق به عنوان قهرمانی دست یابد در چهار دیدار مقدماتی خود به ترتیب تیم های روزنامه کار و کارگر را 7 بر یک، شبکه خبر را 9 بر صفر، شبکه بازار را 5 بر 2 و نت سیما را 4 بر 3 شکست داد و به عنوان تیم اول گروه  G به مرحله حذفی راه یافت.

به گزارش «تابناک»، تیم فوتسال ورزش و مردم با زدن 25 گل بهترین خط حمله و با کسب 12 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین تیم های حاضر در اختیار دارد. این تیم روز شنبه 29 دی در مرحله یک هشتم نهایی برابر روزنامه راه مردم قرار می گیرد تا با غلبه بر این حریف به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.
ششمین دوره مسابقات فوتسال بین المللی جام رسانه ها که امسال تحت عنوان دهه فجر (هفته وحدت) نامگذاری شده از روز چهارشنبه 12 بهمن با حضور 35 تیم در هشت گروه در سالن چند منظوره نهم مرداد صدا و سیما آغاز شده است.

اسدالله اتابکی مسئول برگزاری این بازی ها در این باره گفت: «با آغاز دهه مبارک فجر این بازی ها شروع شد و مرحله مقدماتی این رقابت ها در 10 روز برگزار شده و در 60 دیداری که تاکنون انجام شده 345 گل از خط دروازه ها عبور کرده و میانگین 7/5 گل در هر بازی ها رقم خورده است.»
 اتابکی سطح کیفی مسابقات امسال بسیار بالا دانست و گفت: «حضور محمدرضا حیدریان یکی از با اخلاق ترین و تکینکی ترین فوتسال کشورمان گرمابخش این بازی ها بود و از طرفی تیم های بسیار قدرتمندی در رقابت های امسال حضور داشتند و سرنوشت صعود چند گروه نیز به روز پایانی کشیده شد.»

مهدی هنروری مسئول داوری این بازی ها گفت: «قصاوت های این دوره از مسابقات با کمترین تنش انجام شد. داوران تنها 31 بار از کارت زرد و 2 بار از کارت قرمز استفاده کردند. ما تلاش می کنیم بازی های مرحله حذفی را که بسیار هم حساس است بدون هیج مشکلی قضاوت کنیم تا یکی از بهترین دوره این رقابت ها را به پایان برسانیم.»

برنامه بازی های مرحله یک هشتم نهایی
شنبه 29 بهمن
00/9؛ شبکه دو – دانشکده
40/9؛ معاونت سیما – روزنامه پیروزی
20/10؛ روزنامه جام جم – اوج نیوز
00/11؛ ورزش و مردم – روزنامه راه مردم
40/11؛ رادیو ورزش – شهدای اداری و مالی
20/12؛ ایران ورزشی – هفته نامه فوتبالیست ها
00/13؛ روزنامه هدف – روزنامه اطلاعات

یکشنبه 30 بهمن
شبکه سه – نت سیما
برنامه بازی های مرحله یک چهارم نهایی
دوشنبه اول اسفند
1-    برنده بازی رادیو ورزش – شهدای اداری و مالی  با  برنده بازی شبکه سه – نت سیما
2-    برنده بازی روزنامه جام جم – اوج نیوز  با  برنده بازی روزنامه هدف – روزنامه اطلاعات
3-    برنده بازی ایران ورزشی – هفته نامه فوتبالیست ها  با  برنده بازی معاونت سیما – روزنامه پیروزی

4-    برنده بازی ورزش و مردم – روزنامه راه مردم  با  برنده بازی شبکه دو – دانشکده
برنامه بازی های مرحله نیمه نهایی
چهارشنبه سوم اسفند
برنده بازی شماره 1 با برنده بازی شماره 2
برنده بازی شماره 3 با برنده بازی شماره 4
دیدارهای رده بندی و فینال هم روز شنبه ششم اسفند برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها