کد خبر: ۴۰۸۸۲
زمان انتشار: ۱۸:۳۰     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
دبير جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اصفهان، طي نامه ايي به دكتر زاكاني، نسبت به تغييراتي در ليست نهايي جبهه متحد در شهر اصفهان واكنش نشان داد و اين تغييرات را غير موجه و خلاف مباني دانست.

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر زاكاني
رئيس محترم ستاد جبهه متحد اصولگرايان كشور
سلام عليكم

با احترام پس از حمد و سپاس خداوند متعال و سلام و صلوات بر حضرت مصطفي(ص) و خاندان گرامي اش، به استحضار مي رساند جبهه متحد اصولگرايان اصفهان پس از يك ماه بررسي دقيق كانديداي مورد نظر خود در حوزه هاي انتخابي استان اصفهان را تعيين و نتيجه نهايي پس از حضور و تأكيدات جناب آقاي دكتر ولايتي در جلسه پنجشبه شب مورخ 20/11/90 مبني بر لزوم قطعي بودن فهرست پيشنهادي، طي يك مصاحبه مطبوعاتي توسط دبير و سخنگوي جبهه آقاي مهندس قرباني در صبح روز جمعه مورخ 21/11/90 قبل از برگزاري دومين همايش بزرگ جبهه متحد اصولگرايان اصفهان از طريق رسانه ها منتشر گرديد. در اين مصاحبه در حوزه انتخابي اصفهان «آقاي دكتر عدنان زادهوش» به عنوان منتخب اعلام شد كه موجب خرسندي بسياري از علاقه مندان به جبهه متحد به ويژه جوانان، كانون هاي فرهنگي مساجد سطح شهرو ساير تشكل هاي دانشجويي دانشگاه هاي استان، ‌انجمن صنفي پزشكان و اقشار مختلف مردم اصفهان را به همراه داشت.

متأسفانه و در كمال ناباوري و حيرت همگاني مردم اصفهان، با جو سازي و القائات خلاف واقع يكي از اعضاي داوري، در صبح روز دوشنبه مورخ 24/11/90، تلاش شد تا با حذف آقاي دكتر زادهوش گزينه ديگري از سوي يكي از جريانات سياسي اصفهان جايگزين مشاراليه شود.

جمعيت ايثارگران استان اصفهان ، ضمن پايبندي به آرمان هاي حضرت امام خميني(ره) و تقيد خود به پيروي از منويات مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي و با آرزوي حضور چشمگير و همگاني مردم عزيز كشورمان در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ضمن آرزوي موفقيت همه عزيزان خدمت گزار در جبهه متحد اصولگرايان، اعتراض شديد خود را نسبت به اين تغيير غير موجه و خلاف مباني اعلام داشته و خواهان بررسي و تصحيح اين اشتباه فاحش مي باشد.

اميد است در پناه حضرت حق تصمبم شايسته شما عزيزان در حل اين مشكل موجب عزت و سربلندي جبهه متحد اصولگرايان در تحقق اميدبخشي و نشاط روزافزون كليه آحاد مردم به ويژه جوانان شهر اصفهان در اين مقطع حساس باشد.

والسلام
مجتبي كرباسي
دبير جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي استان اصفهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها