کد خبر: ۴۰۸۶۳
زمان انتشار: ۱۶:۴۹     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
وزیر اطلاعات دولت اصلاحات به این نکته اشاره نکرد که با وجود به کار گیری سیاستهای اینچنینی! چگونه وزیر فرهنگ دولت خاتمی خودش از کشور گریخته و در دامان ضد انقلاب آرام گرفته است؟!

"صراط" - یونسی وزیر اطلاعات دولت خاتمی در گفتگویی با روزنامه شرق از دغدغه های فرهنگی خود سخن گفته است و با بزرگنمایی حرکت های سیاسی اصغر فرهادی سعی کرده، عملکرد وزارت اطلاعات را زیر سوال ببرد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، وی در مورد ارتباط اش با هنرمندان در زمان تصدی پست وزارت اطلاعات گفته است : بايد بگويم غيركارشناسي ‌ترين حركت امنيتي اين است كه با جامعه اهل هنر و قلم و فرهنگ مانند هنرمندان و خبرنگاران كج‌ رفتاري شود، چرا كه اين جماعت ممكن است سكوت اختيار كنند اما در باطن كار را بدتر خواهد كرد.

اگر شاعر است، اشعارش را در پستو مي‌سرايد؛ اگر نويسنده است، كتاب خود را مخفيانه مي‌نويسد؛ اگر فيلمساز و كارگردان است، اگر بازيگر است، به هر حال هر كدام راه خود را مي‌روند و اين مشكل امنيتي را بيشتر مي‌كند، اين قشر كه تاثيرگذارترين اقشار در افكار و فرهنگ جامعه هستند با موضع‌گيري خصمانه در خفا و لفافه و به صورت سمبليك در آينده بزرگ‌‌ترين مشكلات امنيتي را فراهم مي‌كنند، با این وجود بايد سازمان‌هاي امنيتي و اطلاعاتي هدف اصلي‌ شان آشتي با گروهي باشد كه كارشان فرهنگ‌ سازي است و با كمك آنها اگر مشكل امنيتي است برطرف شود نه اينكه اين‌ گونه تصور شود كه آنها مشكل امنيتي هستند.

حجت الاسلام یونس در ادامه پیرامون اصغر فرهادی گفت: اگر اتفاقي كه امروز براي اصغر فرهادي و موفقيت جهاني فيلم او در زمان ما رخ داده بود، پيشنهاد مي‌داديم براي او جشن بگيرند و از او در فرودگاه استقبال ويژه‌اي مي‌كرديم (!) و چنانچه مي‌ديديم گروه ‌هاي تروريستي و ضد امنيتي مي‌خواهند از فردي سوء استفاده كنند، اطلاعات لازم را به او مي‌ داديم كه خود فرد حواسش جمع باشد، ما مي‌شديم يار و ياور و كمك كار او نه اينكه از ما احساس خطر كند بلكه اگر احساس خطر مي‌كرد، از ما تقاضاي كمك مي‌كرد.

در عين حال ما راهنمايي‌ها، اطلاعات و ارشادهاي لازم را مي‌داديم كه حواس‌شان جمع باشد، چراكه هيچ هنرمندي حاضر نيست كه به صورت خود خواسته و طبيعي با همكاري با گروه‌هاي ضدانقلاب براي خودش دردسر ايجاد كند (!)، اگر بخواهد رفتار ضدانقلاب هم داشته باشد، جايش ايران نيست و اگر يك هنرمند هم از گروه ضدانقلابي در هنرمندان نفوذ مي‌كرد او را از جامعه هنري دور مي‌كرديم.

البته وزیر اطلاعات دولت اصلاحات به این نکته اشاره نکرد که با وجود به کار گیری سیاستهای اینچنینی! چگونه وزیر فرهنگ دولت خاتمی خودش از کشور گریخته و در دامان ضد انقلاب آرام گرفته است؟!

نکته جالب توجه اینجاست که اکثر بازی گران و هنرمندانی که علاقه بسیاری به پناهندگی، کشف حجاب و رقصیدن در ملاء عام را دارند از هواداران سرسخت اصلاحات هستند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها