کد خبر: ۴۰۷۶۶
زمان انتشار: ۰۳:۲۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
مشاور سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه/
خبرنگار كيهان:
امروز، دشمن با مقدمه چيني سعي در طراحي سناريوي فتنه براي بهار سال 92 و انتخاب رياست جمهوري را دارد.
مشاور سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين مطلب افزود: دشمن در حقيقت با تغيير در ساختار و رفتار، و با بهره گيري از شيوه هاي گوناگون سعي در براندازي نظام دارد.
«يدالله جواني» ايجاد جنگ نرم، اعمال فشارهاي اقتصادي، چالش هاي اجتماعي، فرهنگي و امنيتي را از جمله راهكارهاي دشمن در تغيير باور، ايمان، ارزش ها و اعتقادات ملت ايران بيان و تصريح كرد: در اين زمينه بايد مردم با آگاهي و بصيرت كامل، اهداف شوم دشمن را خنثي كنند و در سايه ولايت فقيه به پشتيباني از كشور برخيزند.
وي ادامه داد: دشمن همچنين به دنبال اين است كه گلوگاه درآمدهاي ارزي ما را فشار دهد و با تحريم هاي نفتي و ارزي، و در نهايت تورم قصد واردآوردن فشار و ايجاد اختلاف و نارضايتي بين مردم را دارد.
«جواني» در ادامه به روند انقلاب اسلامي در مدت 33 سال اشاره كرد و افزود: خوشبختانه روز به روز بر روند قدرت يابي، شكوه و اقتدار ايران اسلامي افزوده مي شود و ورود ايران به باشگاه هسته اي و فضايي جهان مصداق بارز اين ادعاست كه در آينده نيز مي تواند بنيانگذار تمدن نوين اسلامي به شمار رود.
وي خاطرنشان ساخت: قطعاً انقلاب اسلامي در بعد آزادي خواهي و عدالت خواهي پيام خود را به درون جامعه مسيحي نيز مي كشاند و در آينده شاهد گرايش مسيحيت به اسلام به شكل فوج فوج خواهيم بود.
مشاور سياسي نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ادامه به مسئله انتخابات اشاره و تصريح كرد: بنا به فرمايشات رهبر معظم انقلاب انتخابات بايد با مشاركت و حضور بالا به شكل هوشمندانه و در فضايي آزاد، امن، سالم، رقابتي و مردمي انجام شود كه هدف دشمن عكس اين موضوع و به چالش كشيدن اين فضاست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها