کد خبر: ۴۰۶۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، میروسلاو بلاژوویچ که برای آخرین بار در این فصل هدایت این تیم را برعهده داشت پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی ضمن تشکر از مردم کرمان، اظهار داشت: از هواداران به خاطر حمایت‌های همه‌ جانبه تشکر می‌کنم و امروز بازیکنانم از شدت خوشحالی در رختکن گریه می‌کردند اما شرایط به گونه‌ای است که باید آنرا بپذیرم.

وی افزود: هم بابت پیروزی خوشحال هستم و هم بابت رفتنم ناراحت. ما وابستگی شدیدی به هواداران پیدا کردیم و خوشحالم که آمار همه چیز را نشان می‌دهد. از زمانی که مسئولیت مس کرمان را قبول کردم با توجه به محاسباتمان باید هفتم جدول باشیم و همانطور که می‌دانید از بازی پنجم به این تیم آمده‌ام. ما ۳۰ امتیاز کسب کرده‌ایم که ۲۹ امتیاز در دوره من بوده و تیم‌های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی را شکست دادیم. با این پیروزی از منطقه خطر فاصله گرفته‌ایم و اگر ۲ برد دیگر بیاوریم تیم سقوط نمی‌کند چون ۴ بازی در خانه داریم.

وی در خصوص اینکه آیا تصور می‌کرد که برکنار شود، گفت: شاید دلایل خاصی وجود داشته باشد که از آن بی‌خبرم. رسم بر این است که وقتی مربی نتیجه نگیرد دست به تغییرات بزنند اما یکی از وظایف اصلی من ایجاد نظم تیمی است.

سرمربی مس کرمان در خصوص اینکه باید به عنوان مدیرفنی در این تیم فعالیت کند، گفت: پیشنهادی ارائه شده ولی باید در مورد آن فکر کنم.

میروسلاو بلاژوویچ در خصوص اظهارنظر داوری مبنی بر اینکه مس ۵۸ درصد امتیازات را از دست داده، گفت: صرفنظر از این صحبت‌ها ما در لیگ برتر هفتمین تیمی هستیم که حداکثر امتیازات را جمع کردیم. در حال حاضر بازیکنانم در رختکن گریه می‌کردند و این صحنه‌ها تحت هر شرایطی به وجود نمی‌آید.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان به خاطر شما تراکتورسازی را شکست دادند، گفت: در طول هفته از آنها خواسته بودم که به چه شکلی می‌توانیم تراکتورسازی را ببریم. خودتان می‌دانید که در ایران زمین‌های تمرین کیفیت ندارد و فقط در آزادی بازیکنان خواسته‌های مربی را اجرا می‌کنند. امروز انرژی آنها بسیار زیاد بود و به آنها گفتم که اگر من را دوست دارید فداکاری کنید.

میروسلاو بلاژوویچ در خصوص اینکه آیا عملکرد باشگاه‌ها حرفه‌ای می‌داند یا خیر، گفت: قرارداد من با مس بعنوان سرمربی است ولی باید واقعیت را قبول کنم. من دیگر سرمربی نیستم و باید فکر کنم که می‌توانم مسئولیت مدیرفنی را بپذیرم یا خیر، من به داوری احترام می‌گذارم ولی باید ببینم در این پست موفق هستم یا نه، اخلاقم اینگونه است که اگر کار نکنم افسردگی می‌گیرم و با وجود سن زیاد دوست دارم همیشه در صحنه باشم.

وی در پایان گفت: تا به حال پیش نیامده بود که برکنار شوم اما این برکناری باعث نمی‌شود که همه چیز را زیر پا بگذارم. آنقدر به ایرانی‌ها ارادت دارم که مردم کرواسی به من می‌گویند ایرانی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها