کد خبر: ۴۰۶۵۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۳     ۰۵ دی ۱۳۹۵
متأسفانه امروز تیر دروازه مدافع سرسخت سپاهان بود. اعتقاد به بدشانسی ندارم، اما اعتقاد به زحمت تیمم دارم. اگر سه بار تیر به دروازه خورد، میزان زحمت ما را نشان می‌دهد .بازیکنان خودشان را به ما تحمیل می‌کنند. نمونه‌اش بهنام برزای بود
به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم استقلال پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی را مدیریت کردیم. ما می‌توانستیم در یکی دو ضربه توسط جابر انصاری و میلاد زکی‌پور به گل برسیم که این‌طور نشد. در نیمه دوم پنج دقیقه قبل و پنج دقیقه بعد گل سپاهان به‌هم ریختگی داشتیم. متأسفانه امروز تیر دروازه مدافع سرسخت سپاهان بود. اعتقاد به بدشانسی ندارم، اما اعتقاد به زحمت تیمم دارم. اگر سه بار تیر به دروازه خورد، میزان زحمت ما را نشان می‌دهد تا اینکه گل دقیقه 94 به ثمر رسیدیم. اگر گل زودتر به ثمر می‌رسید، شاید شرایط فرق می‌کرد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: هواداران در 30 دقیقه پایانی، فوتبال جانداری دیدند. زمین خوب احساس خوبی به من و عبدالله ویسی داد. از عملکرد تیمم و جوانانم رضایت دارم. هر هفته بازیکنان خودشان را به ما تحمیل می‌کنند. نمونه‌اش بهنام برزای بود که خودش را تحمیل کرد. خیلی برای من مهم بود که سه امتیاز را بگیریم و با همه احترام به سپاهانی‌ها که زحمت می‌کشند، دنبال برد بودیم. ما بدشانس بودیم، هر چند که سپاهان بعد گل اول می‌توانست باز هم به گل برسد.

منصوریان در خصوص اینکه عبدالله ویسی عنوان کرده که در این دیدار بدشانس بودند، تصریح کرد: اگر این گل را دقیقه 80 می‌زدیم می‌گفتیم نتیجه غیرعادلانه است و زور دو تیم به یکدیگر نرسید. به ویسی گفتم یا باید گل را می‌زدی یا می‌گذاشتی گل را بزنیم!

وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: جوان، بنزین سبزی است که همیشه می‌توان به او اعتماد کرد. در ترکیب تیم هم باید بازیکنان باتجربه باشند و جوانانی مانند سیدحسینی، بهنام برزای و میلاد زکی‌پور و مجتبی حقدوست. ما امروز سه کاپیتان خود یعنی مهدی رحمتی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی را بیرون گذاشتیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها