کد خبر: ۴۰۶۰۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

نمك نيوز: «خان‌دایی» ارادتی وصف ناشدنی دارد به همه سایت‌ها و خبرگزاری‌های مملکت و به همین میزان هم، یک دشمنی گسترده و عجیب غریبی دارد با کسانی که از روی لجبازی و عناد و کج‌بینی و کوته‌نظری و حسادت، به رسانه‌های حرفه‌ای و محترم کشورمان گیر بی‌خودی می‌دهند.

دیروز عصر، «خان‌دایی» داشت آرام آرام بساط تعطیلات را جمع کرده و دیگ را برای بار گذاشتن آش آماده می‌کرد که به یک‌باره صدای «زن‌دایی» را از اتاق نشیمن شنید که داشت بلند بلند فکر می‌کرد و می‌گفت:«عجب تیتر قشنگی زده‌اند همکاران ما در سایت‌های فرهیخته … و …. و …! همه تیتر زدن: اصرار خاله‌قزی برای دیدار با احمدی‎نژاد! یعنی نه آمدن و رفتن مردم مهم بود نه جمعیت نه شعارها نه . . . فقط اینکه خاله قزی می‌خواست با رییس جمهور حرف بزند، باید تیتر می‌شد»

زن‌دایی سپس با لحنی که می‌خواست من بشنوم تا صدایم در بیاید، افزود:

«آفرین به این همه حرفه‌ای‌گری و صدآفرین به این همه تیزبینی. واقعاً بین این همه خبر مهمی که در روز ۲۲ بهمن برای مخابره کردن وجود داشت، خیلی سخت است که یک رسانه داخلی، خبری با این سطح از اهمیت را گم نکرده و با سرعتی غیرقابل وصف، به گوش همگان برساند! اهمیت این مسأله زمانی روشن می‌شود که برای یک‌بار هم که شده، خبرنگاران خارجی اجازه نداشتند برای خودشان، بین جمعیت پرسه بزنند و به‌جای گزارش راهپیمایی، از در و دیوار و آسمان و ریسمان و بقیه حاشیه‌های سرنوشت‌ساز، برنامه تهیه کرده و موضوعات فرعی را مهم را به گوش خلق خدا برسانند!»

در طعنه‌آمیز بودن سخنان ایشان کمترین شکی نیست، اما یقیناً «خان‌دایی» اگر دچار ترس مفرط و حالت زن‌دلیلی حاد نبود، یک جواب قرص و محکمی به «زن‌دایی» می‌داد؛ ولی حیف و صدها حیف  و کلی هم آه و حسرت که محبت «خان‌دایی» با افزایش روزافزونِ قیمت سکه و سنگین‌تر شدن مبلغ مهریه ایشان (که در سایه سیاست‌های اقتصادی دولت و همراهی دلالان و کم‌لطفی تعدادی از مسوولان محترم و در ذاستای تحکیم بنیان خانواده محقق شده است)، به یک طرز عجیب و غریبی افزوده می‌گردد و نمی‌تواند آنطور که شایسته است، از حقوق همکاران رسانه‌ای خود، در یک محیط خانوادگی دفاع کند!

اگر نبود این عشق و علاقه، یقین کنید که «خان‌دایی» به شدیدترین وجه ممکن جوابی به این سخنان می‌داد که به قول بعضی‌ها … بگذریم!!!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها