کد خبر: ۴۰۴۷۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۲۲ آذر ۱۳۹۵
پیشکسوت استقلال گفت: «استقلال یک دست نیست. نه تنها تیم داخل زمین استقلال یک دست نیست، بلکه باشگاه هم استقلال یک دستی نیست.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از هوادار، محمد نوری در خصوص شرایط کنونی استقلال اظهار داشت: «اگر استقلال این روزها خوب بازی نمی کند و خوب نتیجه نمی گیرد، تنها دلیل آن مشکلات فنی نیست. در این که استقلال در درون زمین هم مشکلاتی دارد شکی نیست. اما این ناهماهنگی و یک دست نبودن در باشگاه هم دیده می شود.»

نوری همچنین ادامه داد: «همه مدیران باشگاه موافق منصوریان نیستند و مشخص است که او مخالف هم زیاد دارد. شاید به ظاهر باشگاه همه خواسته های منصوریان را تمکین کرده باشد، اما این همه ماجرا نیست. منصوریان حمایت همه جانبه همه اعضای باشگاه را پشت سر خودش نمی بیند.»

مدافع سابق آبی ها افزود: «منصوریان در استقلال تمرکز ندارد. اما باید دید که تمرکز منصوریان چطوری و کجا به هم می ریزد؟ هیچ مربی نمی تواند همزمان هم به رقیبانش فکر کند و هم به خودی ها. به نظر من استقلال اینقدر که از خودی ها می خورد از غریبه ها نمی خورد.»

نوری در پایان گفت: «البته در بین بازیکنان استقلال هم چند بازیکن وجود دارند که یا در حد نام استقلال نیستند و یا به اندازه خودشان بازی نمی کنند. من کسی را متهم به کم کاری و کم فروشی نمی کنم. اما یقین دارم اگر بسیاری از این بازیکنان که نام شان را یک تریلی هم نمی کشد در حد 50 درصد خودشان بازی کنند، شرایط استقلال خیلی بهتر از این خواهد بود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها