کد خبر: ۴۰۳۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
ذوق زدگی رسانه های بیگانه در مانور ویژه بر روی این اقدام ایرانسل در حالی بود که در ابتدا تصور میشد به میلیونها شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن سیم کارت ایرانسل هدیه شده است اما . . .

"صراط" - بد سلیقگی ایرانسل و اقدام تامل بر انگیز پخش گسترده شارژ رایگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجبات بهره برداری ضد انقلاب از خروش مردمی و عاشقانه ملت ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم ساخت.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، مشترکان سیم کارتهای اعتباری ایرانسل ساکن شهرهای تهران، اصفهان، اهواز، تبریز، شیراز، مشهد و کرج با شارژ سیم کارتهایشان از طریق شماره گیری رمز شارژ در مسیرهای راهپیمایی، از 25 درصد شارژ بیشتر به صورت رایگان بهره مند می شدند.

اگر یک شرکت تجاری ایرانی یا خارجی مایل است در ایامی خاص، تخفیفات ویژه با انگیزه جذب مشتری عام، به جامعه هدف خود ارائه دهد راه های هوشمندانه تری نسبت به حرکت مشکوک ایرانسل وجود دارد. جالب است که به فاصله چند دقیقه این خبر تیتر یک همه رسانه های بیگانه شد؛ صرفا بازتاب رسانه ای این موضوع لازم است توسط نهادهای مسئول بررسی شود.

ذوق زدگی رسانه های بیگانه در مانور ویژه بر روی این اقدام ایرانسل در حالی بود که در ابتدا تصور میشد به میلیونها شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن سیم کارت ایرانسل هدیه شده است اما با مراجعه به محتوای این خبر مشخص شد که تنها امکان 25 درصد شارژ شگفت انگیز آنهم برای عده ای معدود فراهم شده است .

سال هاست که ضد انقلاب از هر نکته کوچکی برای انگ زنی و تمسخر حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی های ارزشی و کلا هر مراسمی که در حمایت از جمهوری اسلامی ایران برگزار شود، استفاده می کند. فارغ از این که آن چه حسودان و بدخواهان ملت ایران می گویند و می نویسند بی ارزش و از روی نادانی و عدم درک انگیزه های مردمی در حمایت از نظام است، ضروری است از برخوردهای تجاری که تنها توجیه اقتصادی دارند، در مناسبت های ملی جلوگیری شود.

یک راهپیمایی با ابعاد ملی نیاز به برنامه ریزی دقیق و همه جانبه دارد. شایسته نیست یک حرکت ملی هر سال تحت تاثیر حرکات سودجویانه یک یا چند شرکت تبلیغاتی، تضعیف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
بنام خدا

اتفاقا ما کاملا در این مورد اطلاع داشتیم ولی با وجود داشتن چندین خط ایرانسل این کار را نکردیم اولا بخاطر کم کردن روی ایرانسل که این کار زشت را کرده بود دوما بخاطر اینکه اجرمان را ضایع و نیت مان را آلوده نکنیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها