کد خبر: ۴۰۱۵۵
زمان انتشار: ۰۱:۴۱     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
رویانیان از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس استعفا کرد / مصطفی دنیزلی که قرار دادهای میلیارد تومانی با باشگاه پرسپولیس تهران به امضاء رسانده است، بابت مالیات بر درآمد اتباع خارجی و همچنین بر اساس قانون مالیات های مستقیم موظف است که بخشی از درآمد خود را بابت مالیات به وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت نماید...

بولتن نیوز: مصطفی دنیزلی سرمربی باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی های از کشور ممنوع الخروج شده است.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، مصطفی دنیزلی که قبلاً  مربی تیم های فوتبال پاس و پرسپولیس تهران بوده است بابت قرار دادهای صدها میلیون تومانی که با باشگاه های فوتبال کشور داشته است مالیات خود را به طور کامل پرداخت نکرده است

این در حالیست که اکثر مربیان و بازیکنان خارجی که جذب باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران می شوند بابت در آمدی که در کشور کسب می کنند هیچگونه مالیاتی پرداخت نمی کنند و به راحتی به فرار مالیاتی تن می دهند.

 آقای مصطفی دنیزلی که قرار دادهای میلیارد تومانی با باشگاه پرسپولیس تهران به امضاء رسانده است، بابت مالیات بر درآمد اتباع خارجی و همچنین بر اساس قانون مالیات های مستقیم موظف است که بخشی از درآمد خود را بابت مالیات به وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت نماید.

به گزارش بولتن نیوز، همچنین باخبر شدیم که آقای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس استعفا کرده و اعلام کرده که به دنیای فوتبال تعلق ندارم. اما عده ای از ناظران گفته اند که احتمالا رویانیان قرار است نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کناره‌گیری‌اش از این سمت خبر داد و اعلام کرد که استعفایش را به وزیر ورزش ارائه داده است.

محمد رویانیان در خصوص احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه به فوتبال علاقه‌ای ندارم. قصد شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال را ندارم. پرسپولیس را به خاطر عشق به هوادارانش قبول کردم و تاکنون نیز فقط به خاطر هواداران مانده‌ام. من به دنیای فوتبال تعلق ندارم که به عنوان گزینه فدراسیون مطرح شوم.

وی افزود: شاید سلیقه من با برخی مسئولین تفاوت داشته باشد و طبیعی است که به فدراسیون فوتبال نخواهم رفت. امیدوارم وزارت ورزش با انتخاب افراد، باعث شود فدراسیون فوتبال ارتقا پیدا کند و با قدرت بیشتری به کارش ادامه دهد.

رویانیان در خصوص حضورش در پرسپولیس گفت: واقعیت این است که چندی پیش از مدیرعاملی پرسپولیس هم استعفا کرده‌ام و این استعفا را به وزیر ورزش و جوانان دادم ولی تاکنون جوابی داده نشده است. اکنون به عشق هواداران در پرسپولیس هستم و نمی‌خواهم در مورد فدراسیون فوتبال مطرح شوم. تا وقتی در پرسپولیس هستم قول می‌دهم با تمام قدرت و قوا برای موفقیت این تیم تلاش کنم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین میلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
آقای رویانیان! جان پسرت دیگه بحث رفتن رو وسط نکش که بعضی ها از فرصت استفاده کنند و واسه پرسپوليس حاشیه درست کنند . ما هواداران از عملکرد شما 200 درصد راضی.هستیم ، پس دلیلی.ندارد که شما از تیم جدا شین، تازه به آرامش رسیدیم ، خواهشا این آرامش رو با.رفتنت به هم نزن.
شما نهایت تلاش خودتون واسه موفقیت تیم و رضایت هواداران انجام دادین ، پس دلیلی واسه رفتنت نمیبینیم.
آوردن دنیزلی، مهدوی کیا ، زاید و هوشیار به تیم و بردن دربی از بزرگترین آرزوهای هواداران بود که در این مدت کوتاهی که شما مدیر عامل شدی این آرزوها به حقیقت تبدیل شد، البته 2 اشتباه هم داشتی که در نتایج تیم بی تاثیر نبود ولی کارهای مثبتت آنقدر مهم بودند که تقریبا اشتباهاتت رو کم رنگ کرد ، و اما اشتباهات:1- اینکه به محض ورودت به پرسپوليس باید استیلی رو اخراج میکردی و حتی اگر دنیزلی هم گفته بود تا فلان تاریخ نمیتونم بیام ایران ، شما باید واسه اینکه به تیم شک وارد کنید استیلی رو اخراج میکردین و عاشوری رو موقت جایگزین استیلی میکردین تا نیم فصل دوم که آقای دنیزلی میامد، که با این حساب تو این مدت 2 شک به تیم وارد میشد و شک نکنید تو مدتی هم که عاشوری موقتا مربی پرسپوليس میشد حداقل 10 امتیاز بیشتر از استیلی میگرفت و ما الان جزء مدعیان قهرمانی بودیم.
2- دومین اشتباه شما فروش حقیقی تو این موقعیت حساس بود . با اینکه تیم در خط دفاع مشکل داشت و معمار زاده هم اصلا دروازه بان قابل اطمینانی نیست که این رو در نیم فصل اول و قبل از فروش حقیقی در چند بازی متوجه شده بودیم ، از جمله دربی رفت که با 2 اشتباه معمار زاده 2 گل خورديم و باختیم . اصلا نباید حقیقی رو به هیچ قیمتی میفروختین ، هرچند هوشیار دروازه بان بسیار، خوب و آینده داری است اما باید چند سال ذخیره 2 تا دروازه بان بزرگی شد که انشاالله شما در فصل آینده جذب خواهی کرد ، تا مثل حقیقی که چند سال ذخیره پرسپولیس بود ،بزرگ شود . من میخوام به معمار زاده بگم کجاست اون درخشش فصل قبل در فولاد، کجاست اون تعصب... . ایمانم رو نمیسوزانم، شاید معمارزاده با چند جلسه روانشناسی به روزهای اوجش برگردد که انشاالله این اتفاق بیفتد .
از آقای رویانیان خواهش دارم که بمان و دل هواداران رو نشکن، ما فقط از شما یک سهمیه آسیا میخواهیم که فصل بعد بتوانیم در آسیا بدرخشیم و از الان در فکر درخشش تیم در آسیا باشیم ، ما الان از شما ، دنیزلی ، زیبا بازی کردن تیم ، بازیکنانی که نیم فصل گرفتین و کل بازیکنان به جزء مدافعان و دروازه بان رضایت کامل داریم و شما در فصل بعد با آوردن 2 تا دروازه بان شش دانگ و 6 تا دفاع درجه 1 و حالا اگر چند تا مهاجم و هافبک خوب هم اضافه کنید عالی است چون تیم ما حرفه ای است و شاید فصل آینده باید 3 روزی یک بازی داشته باشیم ، پس باید 2 تا تیم کامل و یک تیم هم ذخیره داشته باشیم که متشکل از بازیکنان تیمهای پایه پرسپوليس و یا لیگ یک باشند که جمعا 36 بازیکن میشوند ، اون وقت ما یک تیم کاملا حرفه ای داریم که هر 3 روز یک بازی میتواند انجام دهد و دیگر مثل استقلال دنبال بهونه نیستیم .
آقای رویانیان! فقط شما میتوانید این آرزوهای ما رو محقق سازید . که انشاالله حداقل 4 سال در پرسپوليس بمانید و هواداران رو بعد از چند سال قهرمان ایران و آسیا کنید البته با کمک دنیزلی، کریمی، مهدوی کیا ، هاشمیان و زاید.
در ضمن خیلی حواستان به زاید باشد که قلعه نوعی واسش پیغام نفرستد و مثل توره، الونگ و هوار محمد مخش نزند و فصل بعد تورش نکند، لطفا همین الان با زاید قرارداد 5 ساله ببندید که پایان فصل پشیمان نشویم، حتی اگر دیگه واسه ما گل نزند بازم دوستش داریم . و لطفا قرارداد دنیزلی رو حتما تا سال 95 تمدید کنید که لاقل چند سال خیالمون از داشتن یک مربی درجه یک جهانی راحت باشه.
در ضمن محسن خلیلی رو حتما به تیم برگردونید که حقش اینجوری نبود که بعد از مصدومیت در به در شود ، و معدنچی رو هم به تیم برگردونید و سپهر هم که به دليل غرض شخصی و حمایت کردن از علی دایی ، توسط استیلی از تیم کنار گذاشته شده بود رو حتما به تیم برگردونید. و مبعلی و میداوودی به گفته کعبی پرسپولیسی هستند که کاشانی اونها رو داد به استقلال ، لطفا آنها رو به پرسپولیس بیارید و یا حداقل مبعلی که الان در اس اس نیست رو بیارید و از خلعتبری و عقیلی هم میخوام که واسه رسیدن به تیم محبوبشون یه کم سر مبلغ قرارداد کوتاه بیان که فصل بعد پرسپولیسی خواهیم دید که جفت کهکشانی خواهد بود و ایران و آسیا رو در هم له خواهد کرد، البته با وجود رویانیان و دنیزلی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها