کد خبر: ۴۰۰۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ابلاغ حکم فرهاد دانشجو در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود، گفت: هدف از تشکیل هئت ۵ نفره و دیدار با آیت‌الله هاشمی تنها رعایت حرمت و احترام به ایشان بود و بحث بر سر تغییر رئیس جدید دانشگاه آزاد نیست.

حسین کچوئیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا بحث ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد فردا در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح خواهد شد، گفت: بله، این موضوع قطعا در جلسه فردا مطرح می‌شود.

وی افزود: به نظر بنده پس از اعلام نظر قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه هیئت ۵نفره با آقای هاشمی برای حل این مشکل به طور طبیعی لازم و ضروری نبود.

کچوئیان خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد از بابت رعایت حرمت آقای هاشمی و نه تصمیم‌گیری درباره ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد دستور داد جلسه هیئت ۵نفره با آقای هاشمی برگزار شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: روز گذشته این جلسه برگزار شد اما آقای هاشمی حرمت خود را نگه نداشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث ابلاغ حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح خواهد شد، گفت: قطعا برخی از اعضا و از جمله بنده از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواهیم خواست که درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند اما اینکه مجموع شورا چه رأیی می‌دهد، مشخص نیست.

کچوئیان در پاسخ به این سؤال که آیا شورای عالی انقلاب فرهنگی قصد دارد با توجه به خواسته‌های اعلام شده از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بحث رأی‌گیری برای انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد را مجدداً در دستور کار قرار دهد، گفت: خیر، این موضوع صحت ندارد و به اندازه کافی ۶سال است که قوانین، حرمت و جایگاه نهاد قانونی کشور تنها به خاطر یک فرد زیر پا گذاشته شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی فرهاد دانشجو رئیس قانونی دانشگاه آزاد است و نیازی به بررسی مجدد این مسئله نیست و بحث تنها بر سر ابلاغ حکم آقای دانشجو از سوی آیت‌الله هاشمی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
یادش به خیر وقتی تبلیغ میر حسین رو میکردی وپزشو میدادی!!!چه چرخش خوبی داری تو المپیک شرکت کن حتما مدال میاری و قهرمان میشی با اونطرف آبی ها هم که عیاقی حتما بهت نشان افتخار میدن تو سازمان ملل و...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها