کد خبر: ۳۹۷۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
*مقابل فولاد خوزستان شکست سنگینی را تجربه کردید. در مورد این دیدار صحبت می کنی؟
**ما برای برد به زمین رفته بودیم و بچه ها خیلی تلاش کردند تا نتیجه دلخواه مان را بگیریم اما متأسفانه فرصت هایی که به دست آوردیم را به راحتی از دست دادیم و حریف از موقعیت هایش به خوبی استفاده کرد تا برنده این دیدار شود و 3 امتیاز بسیار حساس و مهم را از دست دادیم.
*فولاد در این دیدار چطور بود؟
**باید به آقای جلالی تبریک بگویم که چنین تیم خوبی را ساخته است. قبل از بازی هم می دانستیم که باید مقابل تیم خوب و قدرتمندی به میدان برویم و کار بسیار سختی داریم چون فولاد کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و در خانه خودش بسیار خطرناک است.
*این شکست باعث شد در جدول سقوط کنید. در این رابطه صحبت می کنید؟
**متأسفانه در روزی که باختیم، دیگر مدعیان لیگ پیروز شدند و ما تا رتبه پنجم پایین آمدیم. البته فاصله امتیازات خیلی نزدیک است و فرصت برای جبران داریم.
*در مورد بازی با پرسپولیس چه نظری داری؟
**بازی بسیار سختی است. پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد و با پیروزی در داربی تهران وضعیت روحی خوبی دارند و از انگیزه بالایی هم برخوردار هستند.
*اما پرسپولیس پس از شکست دادن استقلال در ورزشگاه آزادی مغلوب فجر سپاسی شد؟
**با تمام احترامی که برای آقای یاوری و شاگردانش قائل هستم، باید بگویم که اتفاقات فوتبال نتیجه آن دیدار را رقم زد. در آن بازی پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و فرصت های زیادی هم داشت که گل نشد و فجر سپاسی از موقعیت هایش خوب استفاده کرد و روی شوت از راه دور به گل رسید، ضمن اینکه فجر سپاسی برای بقا در لیگ می جنگد و آن بازی برای آنها حکم مرگ و زندگی را داشت و در نهایت پیروز شدند.
*توانایی پیروزی مقابل پرسپولیس را دارید؟
**پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه پرسپولیس است اما تیم ما چاره ای جز برد در این دیدار ندارد و محکوم به پیروزی هستیم تا هم ناکامی هفته گذشته مان را جبران کنیم و هم بتوانیم در جمع مدعیان لیگ باقی بمانیم. کار بسیار سختی است چون پرسپولیس هم برای برد به میدان می آید اما با حمایت مردم خوب قم سعی می کنیم برنده این دیدار باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها