کد خبر: ۳۹۷۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
"اگر گروه مجاهدين خلق نقشي مهم در منحرف کردن برنامه ايران براي ساخت بمب ايفا مي‌کند، اين گروه بسيار بيشتر از يک رئيس جمهور خاص امريکا شايسته دريافت جايزه صلح نوبل است"...
بولتن نیوز: در حالی که بسیاری از کشورهای جهان ترور دانشمندان هسته ای کشورمان را محکوم کرده اند، یک روزنامه آمریکایی نوشت که "مجاهدین خلق" (منافقین) به علت ترور دانشمندان ایرانی شایسته دریافت جایزه صلح نوبل اند.

روزنامه نیویورک پست در سرمقاله خود با اشاره به اعطای جایزه صلح نوبل به باراک اوباما نوشت:"اگر گروه مجاهدين خلق نقشي مهم در منحرف کردن برنامه ايران براي ساخت بمب ايفا مي‌کند، اين گروه بسيار بيشتر از يک رئيس جمهور خاص امريکا شايسته دريافت جايزه صلح نوبل است."

این مطلب در حالی در این روزنامه منتشر شده است که روز پنج شنبه در گزارشی که از شبکه NBC پخش شد،"دو مقام ارشد امريکايي" تاييد کردند تروريست‌هاي عضو گروهک منافقين براي ترور دانشمندان ايراني از سوي سرويس مخفي اسرائيل مورد "پشتيباني مالي، آموزش و پشتيباني تسليجاتي" قرار گرفته‌اند.


بنابراین گزارش، امريکا، اسرائيل و متحدان آن‌ها تهران را به پيگيري يک برنامه نظامي اتمي متهم مي‌کنند و اين اتهام را دستاويزي براي متقاعد کردن شوراي امنيت سازمان ملل براي اعمال چهار دور تحريم عليه اين کشور قرار داده‌اند.علاوه بر این آمریکا و رژیم صهیونیستی تا کنون بارها ایران را با گزینه حمله نظامی تهدید کرده اند.

این در حالی است که بعضي از نامزدهاي رياست جمهوري امريکا نیز در ماه نوامبر ۲۰۱۱ آشکارا انجام عمليات مخفي از ترور دانشمندان هسته‌اي ايران گرفته تا حمله نظامي به اين کشور و همچنين عمليات خرابکارانه عليه برنامه هسته‌اي ايران را خواستار شدند.

اما برنامه غرب برای مقابله با ایران محدود به ترور دانشمندان ایرانی نمی شود. چندی قبل «روئل مارک گرچت» کارشناس سابق بخش خاورمیانه در سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در جلسه استماع کنگره آمریکا خواستار ترور فرماندهان سپاه شده بود. وی در این باره گفته بود:"سپاه پاسداران ایران را نمی‌توان مرعوب کرد مگر اینکه اعضای آن را بکشیم. قاسم سلیمانی(فرمانده سپاه قدس) بسیار سفر می‌کند... تکان بخورید... تلاش کنید او را بکشید".

این روزنامه در پایان بدون اشاره به تظاهرات اخیر مردم آمریکا در مخالفت با ترور و تهدید جمهوری اسلامی ایران آورده است:"مايليم بگوييم که مهندسان (ايراني) بايد کشته مي‌شدند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها