کد خبر: ۳۹۷۲۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۵۲     ۲۳ مهر ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد:
سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با بیان اینکه به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم گفت: فردا برای تحمیل شکست به استقلال وارد میدان می‌شویم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، فرهاد کاظمی جمعه‌شب در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران که در سالن کنفرانس هیأت فوتبال خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به اینکه آیا تیمش در بازی فردا محروم و مصدومی دارد اظهار کرد: در بازی فردا موسی ترائوره تنها محروم ما است که او را در اختیار نداریم.

وی افزود: به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم و امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو به‌عنوان تیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در خصوص بازیکنان تیمش که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند و انگیزه آن‌ها در تقابل با استقلال تهران، تأکید کرد: به این صحبت‌ها اعتقادی نداریم چراکه بازیکنان من در حال حاضر بازیکن سیاه‌جامگان هستند و فردا برای شکست دادن تیم استقلال به میدان مسابقه خواهند رفت.

کاظمی در پایان با اشاره به مشکلات مالی گریبانگیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد، تصریح کرد: مشکلات مالی در تمام تیم‌ها وجود دارد، اما با این ‌وجود تصمیم‌گیری برای این مسئله به‌صورت تیمی باید صورت بگیرد و با این نگرش فردا بعد از بازی درباره آن صحبت خواهم کرد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و استقلال تهران فردا در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها