کد خبر: ۳۹۶۴۳
زمان انتشار: ۰۱:۲۷     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس درگفتگو با خبرنگارپارلمانی۵۹۸:
ما نقش تماشاچی را نسبت به کسانی که قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند ایفا نخواهیم کرد و یکی از راهکارهای که بر اساس نصوص قرآنی و قانون اساسی به عنوان تکلیف برای ما وجود دارد مقابله به مثل است. کشورهای که بیشترین و تندترین موضع گیری ها را علیه جمهوری اسلامی داشته اند در اولویت هستند و ما بیشترین دشمنی ها را از سوی فرانسه و انگلستان شاهد بوده ایم.
به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598،ناصر سودانی نماینده منتخب خوزستان  و نایب رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحریم نفتی اروپا و واکنش مجلس به این طرح به خبرنگار پارلمانی 598 گفت: ما نقش تماشاچی را نسبت به کسانی که قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند ایفا نخواهیم کرد و یکی از راهکارهای که بر اساس نصوص قرآنی و قانون اساسی به عنوان تکلیف برای ما وجود دارد مقابله به مثل است.

سودانی افزود: ما در مجلس طرحی را مبنی بر عدم فروش نفت به برخی از کشورهای اروپایی به امضاء 191 تن از نمایندگان رسانده ایم و در صدد هستیم با توجه به عدم حضور برخی از آقایان در مجلس تعداد این امضاءها را به 220 تن رسانده و در دستور کار مجلس قرار دهیم.

وی در ادامه ی صحبت های خود و در پاسخ به اینکه کدام یک از این کشور ها شامل تحریم نفتی ایران می شوند پاسخ داد: کشورهای که بیشترین و تندترین موضع گیری ها را علیه جمهوری اسلامی داشته اند در اولویت هستند و ما بیشترین دشمنی ها را از سوی فرانسه و انگلستان شاهد بوده ایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
1- انگلیس که اصلا از ایران نفت نمیخره.پس چرا میخواین مردم رو گول بزنید.
2- خرید فرانسه هم در حد 50 هزار بشکه در روز هست که اهمیت چندانی نداره.
پاسخ
علی محمدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
واقعا شاه کار کردید؟! فرانسه و انگلیس که نفتی از ایران وارد نمی کرده اند که می خواهید تحریمشان کنید. تصمیم را اتحادیه اروپا گرفته است . برای خدا قدری خجالت بکشید . مجلس را به مدت یک ماه در این شرایط تعطیل کرده اید و خجالت هم نمی کشید.
پاسخ
رهگذر
NORWAY
۰۲:۳۲ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
الان در یونان و پرتقال قیامت به پا شده و تمام سران اتحادیه اروپا در تلاشند که ایندو کشور را سرپا نگه دارند و از فروپاشی آنها جلوگیری کنند، امروز یکشنبه مردم یونان چندین شهر را به آتش کشیدند و مغازه ها و سینماها را در اعتراض به ورشکستگی کشاندن کشورشان توسط سرمایه دارها غارت و تخریب کردند.
اسپانیا نیز وضع بهتری از ایندو ندارد و اینها کشورهائی هستند که سران اتحادیه اروپا با هزار بدبختی تلاش میکنند که از سقوط شان جلوگیری کرده تا منجر به جنگ داخلی نشود و همین ها هستند که از ما نفت میخرند و مجلس با عدم تحریم اینها گامی در جهت کمک به اتحادیه اروپا برمیدارد. الان بهترین موقعیت است و اصلا نباید فرصت سوزی شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها