کد خبر: ۳۹۶۱۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
عضو هيات مديره باشگاه استقلال گفت:وقتي منصوريان سرمربي استقلال است نبايد از پيشنهاداتش صحبت كند چون او با باشگاه قرارداد دارد.

به گزارش پایگاه 598، حسن زماني در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينكه عليرضا منصوريان عنوان كرده از انگلستان پيشنهاد داشته است، گفت: در حال حاضر زمان مطرح كردن چنين مسائلي نيست و من از دوستان رسانه‌اي مي‌خواهم چنين موضوعي را پيگيري نكنند.

وي تاكيد كرد: به نظر من مطرح كردن چنين موضوعي در اين برهه درست نبود و منصوريان زمان مناسبي را براي چنين بحثي انتخاب نكرد. استقلال روزهاي مهمي در پيش دارد و اصلا نبايد در مورد پيشنهاد تيم‌هاي ديگر بحث شود. حال چه مي‌خواهد اين پيشنهاد از ايران باشد يا از خارج از كشور. مهم اين است كه سرمربي استقلال شرايط مجموعه را درك كند.

زماني افزود: منصوريان وقتي با استقلال قرارداد دارد به هيچ عنوان نبايد چنين مسائلي را مطرح كند. تمام حرف ما اين است.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر يكي از مسئولان باشگاه استقلال در مورد بدهي‌هاي اين باشگاه كه نزديك به 70 ميليارد تومان است گفت: تا آنجا كه من مي‌دانم نزديك به 35 ميليارد تومان بدهي رسمي براي استقلال وجود دارد كه البته بدهي مالياتي نيز هنوز به صورت رسمي به باشگاه ابلاغ نشده است. اين موضوع بايد بررسي شود و تا زماني كه ماليات قطعي نشود و حكمي صادر نشود نمي‌توان در مورد رقم دقيقش صحبت كرد.

وي در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينكه قرار است رقم قرارداد بازيكنان كسر شود، گفت:ما حداقل قرارداد 7 يا 8 بازيكن را كسر مي‌ كنيم و حتي قرار است در جلسه اين موضوع مطرح و درموردش تصميم‌گيري نهايي اتخاذ شود.

زماني در پاسخ به اين سوال كه اگر بازيكنان چنين موضوعي را نپذيرند چون قاعدتا باشگاه با آنها قرارداد بسته است و بايد به تعهداتتش پايبند باشد، گفت: اگر بازيكنان نپذيرند آنهايي كه با آنها قرارداد امضا كرده‌اند بايد پاسخگو باشند. خود اين دوستان بايد ورود كنند و قراردادها را به نوعي اصلاح كنند يا اينكه خودشان پاسخگو باشند.

وي تاكيد كرد: من شخصا با وزير ورزش در اين مورد صحبت كردم و او اعتقاد داشت قراردادها با رقم‌هاي بسيار بالايي بسته شده و دقيقا او نظر من را داشت. آقاي گودرزي اعتقاد داشت نحوه بستن اين قراردادها درست نبوده و بيش از رقم‌هاي معقول در قراردادهاي بازيكنان ذكر شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها