کد خبر: ۳۹۵۹۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ مهر ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: مقابل قشقايي شيراز بازي خوبي انجام نداديم و طبعا به همين دليل مقابل اين حريف حذف شديم.

به گزارش پایگاه 598، علي‌اكبر طاهري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شكست تيم فوتبال پرسپوليس مقابل قشقايي شيراز و حذف سرخپوشان از جام حذفي گفت: من به عنوان سرپرست باشگاه از همه هواداران عذرخواهي مي‌كنم. به هر حال آنها در همه حالت و در سرما و گرما از ما حمايت كردند و پشتيبان ما بودند. قطعا بابت اتفاقي كه افتاده همه آنها مثل ما ناراحت هستند و من بابت اين كه خاطر آنها مكدر شد از هوادارانمان عذرخواهي مي‌كنم. البته همانطور كه سرمربي محترم ما گفته مطمئنا تمام تلاش خود را خواهيم كرد تا در جام ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا با اهتمام كامل كارهايمان را انجام دهيم تا با گرفتن نتايج خوب جبران حذف از جام حذفي را انجام دهيم. 

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا پيش‌بيني مي‌كرديد مقابل قشقايي حذف شويد، ادامه داد: قبل از بازي كه به هيچ عنوان چنين پيش‌بيني نمي‌كردم اما قطعا كارشناسان اهل فن بيشتر و بهتر مي‌توانند در خصوص اين بازي صحبت كنند. به هر حال بازيكنان پرسپوليس در اين بازي عملكرد خيلي خوبي نداشتند و طبعا چنين نتيجه‌اي رقم مي‌خورد. 

طاهري در مورد آخرين وضعيت آنتوني گولج هم اظهار داشت: او بدون اجازه و بدون هماهنگي با باشگاه در تمرينات غيبت كرده است و ما طبق قوانين و مقررات حاكم بر قرارداد در اين باره تصميم‌گيري خواهيم كرد. 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در پاسخ به اين سؤال كه آيا احتمال فسخ قرارداد گولج وجود دارد يا خير‌ گفت: درباره اين اتفاق هر چه مقررات بگويد همان كار را خواهيم كرد. در خصوص اين بازيكن قطعا آن چيزي اتفاق خواهد افتاد كه در قرارداد وجود دارد و ما خارج از قرارداد و كارهاي قانوني كاري نخواهيم كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها