کد خبر: ۳۹۵۴۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۸ مهر ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال ملوان نوین که در لیگ برتر استان گیلان شرکت می کند، روز شنبه باید برابر استقلال قرار بگیرد . در زیر چگونگی صعود این به جام حذفی را می خوانید.

به گزارش بانک ورزش، شرایط انزلی چی ها برای بازی با پرافتخارترین تیم جام حذفی کاملا ایده آل است و آنها به دنبال خلق اولین شگفتی جام حذفی هستند.

نحوه صعود ملوان نوین به مسابقات جام حذفی

تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی در رده لیگ برتر استان گیلان تیم قدرتمندی محسوب می شود و این تیم فصل گذشته با کسب رده دوم جدول رده بندی در این لیگ گیلان موفق شد جواز حضور در جام حذفی فوتبال ایران را کسب کند . بی تردید ملوان نوینی ها راه سختی را برای رسیدن به جام حذفی طی کرده اند و این تیم نمی خواهد به این راحتی ها این فرصت بزرگ را که بدست آورده از دست بدهد.

اسکلت اصلی ملوان نوین از بازیکنان تیمهای پایه است

اسکلت تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی را بازیکنانی تشکیل می دهند که سنشان از رده سنی امید در تیم پایه رد میشود و به دلیل ترافیک در تیم فوتبال بزرگسال علی رغم توانایی فنی قادر به کسب جواز حضور در تیم بزرگسال نمیشوند در واقع این تیم خلع میان رده سنی پایه و بزرگسال را پر میکند .
این بازیکنان در حال حاضر عضو تیم فوتبال ملوان نوین انزلی هستند و تلاش می کنند که بتوانند به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کنند .
اکثر بازیکنان تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی بازیکنان رده سنی امید تا زیر بیست و سه سال و بومی استان گیلان هستند و تعداد بازیکنان بزرگسال و غیر بومی در این تیم بسیار کم می باشد .

بازیکن نامدار تیم فوتبال ملوان نوین کیست ؟
محمد غلامین مهاجمی که سالها پیش در نوک حمله تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی می کرد تنها بازیکن قدیمی و لیگ برتری تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی محسوب می شود که از تجربه بیشتری نسبت به سایر بازیکنان تیم فوتبال نوین برخوردار است . محمد غلامین کاپیتان تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی است که تا پایان هفته دوم رقابتهای فوتبال لیگ برتر گیلان تاکنون دو گل برای تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی به ثمر رسانده است
در سال گذشته بازیکنانی مثل میلاد بختیاری و یاشار اسدنژاد و میلاد جلالی از تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی به تیم بزرگسالان ملوان راه پیدا کرده اند و حالا سایر بازیکنان این تیم هم با همین انگیزه در بازی های لیگ استانی گیلان شرکت می کنند تا بتوانند نظر کادر فنی تیم فوتبال بزگسالان ملوان بندرانزلی را جلب نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها