کد خبر: ۳۹۳۰۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: مراتب ناراحتي خودمان را از اتفاقات رخ داده در بازي روز گذشته در تبريز اعلام مي‌كنيم اما مسئولان سازمان ليگ بايد پاسخگوي اتفاقات رخ داده باشند.

به گزارش پایگاه 598، علي‌اكبر طاهري در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده در بازي روز گذشته پرسپوليس مقابل تراكتورسازي، دربي 83 و موارد ديگر صحبت‌هايي كرد كه در زير مي‌خوانيد.

فارس: روز گذشته پرسپوليس در حالي مقابل تراكتورسازي به تساوي رسيد كه اتفاقات حاشيه‌‌اي زيادي در ورزشگاه رخ داد. نظرتان در خصوص اين بازي چيست؟

به نظرم بازيكنان ما بازي خوبي انجام دادند اما همانطور كه گفتيد حاشيه‌هايي در ورزشگاه پيش آمد كه قطعاً هواداران اصيل تراكتورسازي مسبب آن نبودند چراكه مسئولان و مربيان اين تيم هم از اتفاقات رخ داده ناراحت هستند و همه آنها افراد موجهي در جامعه به حساب مي‌آيند. آنها خودشان هم از اين اتفاقاتي كه رخ داده ابراز ناراحتي كردند.

فارس:‌ مسئولان باشگاه پرسپوليس قبل از انجام اين بازي هشدارهايي در خصوص تأمين امنيت اين بازي در ورزشگاه اختصاصي تراكتورسازي داده بودند اما به نظر مي‌رسد اين هشدارها خيلي جدي گرفته نشد.

چيزي كه مطمئن هستم اين است كه خود تراكتورسازان طالب فضاي ورزشي هستند چرا كه اصول آنها فوتبالي است و هر دو تيم هم در زمين بازي محكم و جوانمردانه‌اي انجام دادند اما به هر حال يك سري افراد هستند كه توجهي به اصول فوتبال نمي‌كنند و همين افراد از برخي شرايط سواستفاده هم مي‌‌كنند ما آنها را در زمره هواداران تراكتورسازي نمي‌دانيم.

فارس: اما روز گذشته روز تلخ و سياهي براي خبرنگاران بود چرا كه عكاسان و خبرنگاران زيادي در تبريز و پس از اين بازي مورد ضرب و شتم قرار گرفتند به طوري كه چند نفر هم مصدوم شدند آيا باشگاه پرسپوليس نمي‌خواهد به صورت رسمي به اين موضوع ورود كند؟

ما مراتب ناراحتي خودمان را قطعاً به مسئولان امر اعلام مي‌كنيم اما به هر حال مسئولان سازمان ليگ بايد جوابگوي اتفاقات رخ داده باشند شايد اگر بخش‌هاي انتظامي قوي‌تر عمل مي‌كردند اين اتفاق‌‌ها رخ نمي‌داد. نه تنها خبرنگاران و عكاسان بلكه هواداران، بازيكنان، مربيان و داوران هم بايد مصونيت داشته باشند تا مشكلي براي كسي پيش نيايد.

فارس: نكته مثبت بازي ديروز اين بود كه پرسپوليس بدون محروم به دربي 83 رسيد. در اين خصوص چه صحبتي داريد؟

خوب اين مسئله براي ما خوشايند است و طبعاً ابراز رضايت مي‌كنم اما ما مي‌دانيم كه دربي حساسيت‌هاي خاص خودش را دارد و قطعاً بايد بهترين نمايش را ارائه دهيم تا برنده بازي باشيم.

فارس: براي تساوي مقابل تراكتورسازي در تبريز به بازيكنان پاداش مي‌دهيد؟

اين موضوعي نيست كه بخواهم در رسانه‌ها به آن بپردازم ما يك سياست براي پرداخت پاداش‌ها داريم و براساس آن پيش مي‌رويم.

فارس: چندي پيش نام پرسپوليس براي باشگاه شما رسمي شد و ديگر نام پيروزي وجود خارجي نخواهد داشت. چه اقداماتي كرديد تا به اين مرحله رسيديد؟

ما حق و حقوق خودمان را مي‌دانيم و هميشه طبق مقررات پيش مي‌رويم متأسفانه ديديم كه بعضي‌ جاها نام پرسپوليس ناديده گرفته مي‌شود و اقداماتي انجام داديم تا در نهايت نام پرسپوليس را با باشگاه برگردانديم تا هواداران ناراحت نباشند.

فارس: يك بار ديگر در بازي ديروز اختلاف سامانه هواداري باشگاه و سامانه ليگ فوتبال شعله‌ور شد و حتي شنيديم كه اقداماتي هم انجام داديد در اين خصوص هم صحبت مي‌كنيد؟

متأسفانه در زمان بازي ديروز و در حالي كه بازي از تلويزيون در حال پخش بود اعلام شد كه سامانه 3040 تنها سامانه ليگ فوتبال است من از شما مي‌پرسم كه اين كار چه معني دارد؟ اين به آن معني است كه اگر اين سامانه، سامانه اصلي است پس بقيه سامانه‌هايي كه اعلام شده خلاف هستند و بايد جلوي آنها گرفته شود. اگر سامانه هواداري ما خلاف است پس چرا جلوي آن را نمي‌گيرند؟ و اگر هم ساير سامانه‌ها خلاف هستند پس چرا اقدامي روي آن صورت نمي‌گيرد؟

فارس:‌ به هر حال هواداران بايد تكليف‌شان را بدانند.

برويد از اپراتور بپرسيد كه كدام سامانه را تأييد مي‌كند. اينكه يك سامانه ديگر به عنوان سامانه ليگ فوتبال اعلام مي‌شود يعني اينكه ما سامانه هواداري كه داريم خلاف است و مردم را گول مي‌زنيم پس چرا نمي‌آيند و مرا بازداشت نمي‌كنند؟! مگرنه اينكه ما آنها را گول مي‌زنيم؟! اگر هم ساير سامانه‌ها خلاف هستند پس چرا با آنها برخورد نمي‌كنند؟ اين مسائل فقط هواداران پرسپوليس را به چالش مي‌كشد.

فارس:‌اين اختلاف‌هايي كه به وجود آمده آيا از نظر مالي به باشگاه پرسپوليس ضرري هم وارد كرده است؟

بايد حدود 4 - 5 ميليون عضو سامانه هواداري ما مي‌شدند اما نشدند و ما در باشگاه پرسپوليس نتوانستيم از حمايت هواداران بيشتري برخوردار شويم متأسفانه برخي اقداماتي كردند كه اين مسئله رخ ندهد و ما 3 ماه است كه با اين مسئله مي‌جنگيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها