کد خبر: ۳۹۲۰۶۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: لایحه ای از سوی مجلس شورای اسلامی به کمیسیون برنامه و بودجه ابلاغ شده است که بر اساس آن در صورتی که کشاورزان اقدام به پرداخت اصل تسهیلات معوقه کنند، سود تسهیلات معوقه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل اصلاح بودجه توسط دولت و جرائم آن نیز توسط بانک ها پرداخت می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از حسینی، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با بخش کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی در حوزه کشاورزی کشور جزو استان های پیشرو و مولد است که باید جایگاه آن حفظ شده و خدمات و زیرساخت های این بخش توسعه یابد.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان مرکزی در این دوره هم پیمان شده اند تا برای توسعه نظام، کشور و استان مرکزی تلاش کنند و این نشست ها نیز با هدف انتقال مشکلات مردم به مسئولان اجرایی برای تسریع در خدمت رسانی و رسیدگی به مشکلات مردم برگزار می شود.

حسینی اظهار کرد: استان مرکزی از نظر وجود واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی جایگاه ویژه ای در کشور دارد و هر یک از این بخش ها با مشکل هایی مواجه هستند که رفع آن ها نیازمند همدلی و همسویی بیشتر نمایندگان و مسئولان اجرایی است.

حرکت انقلابی برای رفع مشکلات کشاورزان

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، با بیان مشکلات کشاورزان در بازپرداخت تسهیلات بانکی گفت: لایحه ای از سوی مجلس شورای اسلامی به برنامه و بودجه ابلاغ شده است که بر اساس آن در صورتی که کشاورزان اقدام به پرداخت اصل تسهیلات معوقه کنند، سود تسهیلات معوقه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل اصلاح بودجه توسط دولت و جرائم آن نیز توسط بانک ها پرداخت می شود که در صورت تایید این مهم، حرکت انقلابی برای رفع مشکلات کشاورزان ایجاد می کند.

وی افزود: فعال سازی هرچه بیشتر تعاونی های روستایی در کنار بخش کشاورزی می تواند علاوه بر رفع مشکلات این بخش در افزایش تولیدات، اشتغالزایی و مهاجرت معکوس در بخش کشاورزی نقش آفرینی کند.

حسینی با اشاره به اینکه تعاونی‌ها در توسعه اقتصاد کشاورزی و تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری دارند، خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که تعاونی‌ها جزو تشکل‌هایی هستند که از نهاد مردم شکل گرفته و دارای اقتصاد مردمی‌اند با تلاش، اتحاد و همدلی می‌توانند توانایی اقتصادی کشور در بخش کشاورزی و بازرگانی را توسعه دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها