کد خبر: ۳۸۸۷۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
کسانی که فراکسیون سیاسی در مجلس تشکیل داده‌اند، نمی‌شود اسامی خود را پشت پرده نگه دارند؛ چراکه «شترسواری دولا دولا نمی‌شود» و این برای رسانه‌ها ابهام‌برانگیز است.
به گزارش پایگاه 598، بهرام پارسایی گفت: تا چند وقت دیگر اسامی کامل اعضای فراکسیون «امید» را هرچند مشخص است، منتشر خواهیم کرد.

بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با تأکید بر اینکه از جمع فراکسیون «امید»، هیچ کس به فراکسیون مستقلان نمی‌پیوندد، گفت: ممکن است از فهرست امید نماینده‌ای عضو فراکسیون مستقلان شود، اما از فراکسیون امید، خیر.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون امید نگرش و اعتقادات خود را دارند و از این شاخه به آن شاخه نمی‌پرند و بر روی اندیشه‌های خود مصمم‌اند، لذا هیچ عضو فراکسیون امید به دیگر فراکسیون‌ها نمی‌پیوندد.

پارسایی در پاسخ به این سوال که فراکسیون سوم بهتر است فراکسیون «اعتدال» نامید شود یا فراکسیون «مستقلان» گفت: من فکر می‌کنم فراکسیون سوم، فراکسیون مستقلان است، زیرا حامیان دولت در میان اعضای فراکسیون امید حضور دارند و اگر بناست اسمی برای فراکسیون‌ی انتخاب شود که از دل دولت درآید باید خود دولت و یا رابطین آن کاری کنند که اسم مناسب برای فراکسیون انتخاب شود.

وی درباره انتشار اسامی اعضای فراکسیون مستقلان خاطرنشان کرد: کسانی که فراکسیون سیاسی در مجلس تشکیل داده‌اند، نمی‌شود اسامی خود را پشت پرده نگه دارند؛ چراکه «شترسواری دولا دولا نمی‌شود» و این برای رسانه‌ها ابهام‌برانگیز است.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هم فراکسیون سوم اسامی اعضای خود را منتشر نکند، ما تا چند وقت دیگر اسامی کامل اعضای فراکسیون امید را هرچند مشخص است، منتشر خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها