کد خبر: ۳۸۸۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال در بیانیه ای اعلام کردند: رئیس جدید دانشگاه آزاد را برای تحقق تحولات اساسی در این دانشگاه یاری خواهند کرد.
مهر، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه در اعتراض به تعطیل شدن دفتر بسیج دانشجویی و جلوگیری از فعالیت این تشکل دانشجویی از سوی مسئولان این دانشگاه، امروز در مقابل درب اصلی این دانشگاه تجمع کردند.

این دانشجویان در این تجمع با  شعارهایی همچون مرگ بر دانشگاه سکولار خواستار اجرای دقیق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه آزاد و مبارزه با مفاسد اقتصادی و سیاسی که در این دانشگاه نفوذ پیدا کرده است شدند.

دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه در حاشیه این تجمع زیارت عاشورا خواندند و پس از ان بیانیه دانشجویان قرائت شد.

ترویج واقعی اسلام،مقابله و مبارزه با بی بندوباری ،عدم فعالیت اساتید سکولار از مهمترین محورهای بود که در این بیانیه به آن اشاره شده است.

دانشجویان در ادامه این بیانیه ،حمایت خود را از فرهاد دانشجو رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی اعلام و تاکید کردند: دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران‌شمال رئیس جدید این دانشگاه را برای تحقق تحولات اساسی در دانشگاه یاری خواهند کرد و براین باورند که دانشگاه آزاد باید در عرصه سیاسی،آموزشی با تحولات و اصلاحات اساسی روبه رو شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها