کد خبر: ۳۸۸۰۶۰
زمان انتشار: ۲۳:۲۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
منابع خبری از نجات وزیر دفاع عراق از حمله داعش به نینوا خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «خالد العبیدی» وزیر دفاع و تعدادی از فرماندهان ارشد عراق امروز(دوشنبه) برای اطلاع از عملیات نظامی نیروهای عراقی در جنوب موصل، در مقر فرماندهی عملیات نینوا حضور یافتند.

شبکه خبری روسیاالیوم گزارش داد که وزیر دفاع عراق از حمله داعش به نینوا جان سالم به در برد. بر اساس این گزارش، عناصر داعش کاروان وی در نینوا را هدف قرار دادند.

گزارش بیشتری درباره جزئیات این حادثه منتشر نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
۰
۰
شک نکینداطلاعات ساعات و مسیر حرکت و محل استقرار و مختصات مکانی در اخیتار داعش بوده است چرا که از نظر امنیتی ،تیم محافظ کاملا حساب شده عمل می کنند.
وزیر دفاع عراق در جلسه استیضاح خود توسط عوامل سعودی در مجلس عراق مورد باز خواست قرار گرفت و بعد با افشا نقش انها در رانت و فساد خریدهای تسلیحاتی از آمریکا مورد غضب قرار گرفت تا جائیکه الجبوری رئیس مجلس قهر کرد!
پس بهترین راه برای خلاصی از دست او و تیمش، حذف او شد!
البته به اعتقاد بنده امریکا نقش اطلاعاتی در این پروسه انجام میدهد ضمن اینکه هنوز هم عوامل سعودی -امریکایی د راتش عراق هستند همچنانکه این عوامل درارتش ترکیه اقدام به کودتا کردند!
به نظر سیستم اطلعاتی و امنیتی عراق باید خیلی بیشتر مراقب اقدام از داخل عوامل سعودی - امریکایی برای ترور وفاداران به امنیت و یکپارچگی عراق باشند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها