کد خبر: ۳۸۷۹۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، این روزها همه از سلب استقلال برانکو در تیم تحت اختیارش حرف می‌زنند اینکه خیلی راحت هر آنچه باشگاه در سبد خریدش بگذارد را بر می‌دارد و بدون اینکه اعتراضی به کیفیت و نحوه حصولش داشته باشد از آن محصول استفاده می‌کند. در این ماجرای تکراری اما حالا یک موضوع برجسته‌تر شده و ظاهرا برانکو مقابل باشگاه ایستاده است. برانکو، رامین رضاییان را به هر دلیلی نمی‌خواهد. برخی معتقدند رضاییان تیمش را از این حالت یکدستی به وجود آمده خارج می‌کند و برخی دیگر مسائل حاشیه‌ای دیگری را مطرح می‌کنند اما خود برانکو می‌گوید جای خالی لیستش را برای جذب دروازه‌بان جدید باز گذاشته و برای رضاییان جا ندارد.

حرف پروفسور البته کاملا منطقی است و با وجود فشارهایی که از جانب برخی هواداران خاص و عام وارد می‌شود اما با رد گزینه پیشنهادی باشگاه قصد جذب دروازه‌بان مد نظر خود را دارد و از این راه مقابل روند بازگرداندن رضاییان ایستادگی کرده است. سرمربی کروات پرسپولیس طی چند روز اخیر صراحتا گفته خواستار پایان دادن به داستان بازگرداندن رضاییان است اما رفت و آمدهای این بازیکن به باشگاه ادامه دارد. با وجود این پرسش‌های تازه‌ای مطرح می‌شود با این مضمون که چرا باشگاه اصرار به بازگرداندن بازیکنی دارد که سرمربی‌اش به هیچ وجه جایی برایش باز نمی‌کند؟ آیا منافع باشگاه و سرمربی‌اش یکی نیست و موفقیت پرسپولیس هدف گرفته نشده؟ آیا در صورت بازگرداندن رضاییان باشگاه قادر به کنترل بی نظمی ها، حاشیه‌ها و شلوغکاری‌های مربوط به این ماجرا خواهد بود؟

ظاهر ماجرا البته اینگونه نشان داده می‌شود که باشگاه همراه با برانکوست و قصد دارد رضاییان را به تیم دیگری منتقل کرده و کم کم در میانه فصل زمینه بازگشتش را فراهم کند اما واقعیت این است که در لایه‌های مختلف مدیریتی باشگاه تلاش‌ها برای بازگرداندن این بازیکن همچنان ادامه دارد.

در واقع همراهی مسوولان باشگاه با برانکو و تصمیماتش تنها در ظاهر و پوسته ماجرا اتفاق می‌افتد و کنار هم قرار دادن موارد قبلی اینچنینی نشان می‌دهد در نهایت هر آنچه باشگاه خواسته اتفاق افتاده است. هر چند بسیاری برانکو را به خاطر نگاه از پایین به بالا به مدیریت باشگاه مقصر می‌دانند اما واقعیت این است که برخی مدیران باشگاه بعد از نتایج درخشان فصل گذشته و شکل گرفتن رزومه فوتبالی شان امسال رویه متفاوتی نسبت به گذشته پیش گرفته‌اند و حالا بیشتر از اینکه پیش برنده خواسته‌های رهبر فنی تیم باشند در فکر ایجاد تیم دلخواه خود هستند و بیشتر امور فنی شان را غیر فنی انجام می‌دهند.

حال باید این سوال را مطرح کرد که حتی اگر شخصیت برانکو بیش از حد انعطاف پذیر باشد و این را نقطه ضعف کاری او بدانیم مقصر از دست رفتن ته مانده استقلال کاری برانکو و خدشه دار شدن اعتبار او نزد هواداران و رسانه‌ها کیست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها