کد خبر: ۳۸۷۲۱۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
قانون منع بکارگیری نیروهای بازنشسته و دو شغله، بهرام افشارزاده را مجبور به کنارگیری از سمت های خود در باشگاه استقلال تهران کرد.
به گزارش پایگاه 598، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در گفت وگو با ایرنا گفت: بهرام افشارزاده رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه استقلال استعفا نکرده است اما با توجه به ابلاغیه دولت دیگر نمی توانیم از خدمات ایشان بهره مند باشیم.

حسن زمانی با اشاره به تلاش کم نظیر افشارزاده در زمان نقل و انتقالات بازیکنان و کادر فنی در استقلال، افزود: سرپرست باشگاه پیش از این بدنبال استعفا از عضویت دراین باشگاه بود که به دلیل توانایی و تجربه بالا مورد موافقت اعضای هیات مدیره قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: دولت به تازگی دستگاه های اجرایی دولتی و سازمان های تابع از جمله شرکت های دولتی را از بکار گیری نیروهای بازنشسته منع کرده است به همین دلیل افشارزاده دیگر نمی تواند دراستقلال سمت رسمی داشته باشد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه افشارزاده از مدیران قوی و زحمت کش ورزش کشور است، تاکید کرد: متاسفانه با اعلام این ابلاغیه باشگاه دیگر نمی تواند از خدمات بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال سود ببرد.

وی در پاسخ به این پرسش که بدین ترتیب کسب نتایج دو هفته اخیر تیم فوتبال استقلال در برکناری سرپرست باشگاه ارتباطی ندارد؟ افزود: تاکید می کنم که کسب نتایج تیم استقلال در دو هفته اخیر هیچ ارتباطی به برکناری افشارزاده ندارد.

زمانی ادامه داد: تیم فوتبال استقلال به دلیل آماده نبودن بازیکنان از نظر جسمانی نتایج مطلوبی در دو هفته اخیر کسب نکرد و استقلال واقعی از هفته سوم به بعد مشخص می شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه ابلاغیه دولت مبنی بر منع استفاده از بکارگیری بازنشسته ها چه زمانی به باشگاه استقلال رسیده است، گفت: ابلاغیه دولت 10 روز است که به باشگاه رسیده و ما موظف به اجرای آن در باشگاه هستیم.

زمانی درباره اینکه رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه چه زمانی انتخاب می شود، اظهار داشت: در نخستین جلسه هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا یکی از اعضای فعلی هیات مدیره این سمت ها را در اختیار می گیرد، عنوان کرد: گزینه های مختلفی مد نظر است اما به نظرم هیچ کدام از اعضای هیات مدیره فعلی در فهرست پیشنهادی نامزدهای رئیس هیات مدیره و مدیرعاملی باشگاه قرار ندارند.

زمانی در پاسخ به این سئوال که آیا از خدمات مشاوره ای افشارزاده در باشگاه استفاده خواهد شد، گفت: تا جایی که منع قانونی نداشته باشد از خدمات افشارزاده استفاده خواهیم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها