کد خبر: ۳۸۷۱۷۶
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
استاد دانشگاه تهران گفت:‌ اعتماد به آژانس يك اشتباه محض بوده و اكنون ديگر پشيماني سودي ندارد.
 به گزارش پایگاه 598، فواد ايزدي كارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با بسيج با اشاره به درز برخي از اطلاعات هسته اي كشور از طريق آژانس بين المللي انرژي اتمي گفت: اين نهاد تنها در ظاهر يك سازمان بين‌المللي است اما در عمل كاملا در راستاي خواسته هاي دشمنان ملت ايران حركت مي كند.
 
 
وي با بيان اينكه عملكرد اين سازمان تاكنون نشان داده كه هرگز اسرار و اطلاعات محرمانه ايران را حفظ نمي كند، ادامه داد: هميشه اسراري كه به آنها سپرده شد به اطلاع آمريكايي‌ها و غربي ها رسيده است.
 
 
ايزدي با اشاره به اينكه از سال 1980 مسئولان بازرس در آژانس يا آمريكايي بوده و يا در آمريكا آموزش ديده‌اند، گفت: آژانس يك نهاد بي‌طرف بين‌المللي نيست بلكه نهادي است كه نسبت به ما يك عملكرد خصمانه داشته و دارد.
 
 
استاد دانشگاه تهران با اذعان به اينكه با اجرايي شدن برجام شاهد نفوذ بيشتر اين نهاد در كشور بوده‌ايم، افزود: با توجه به عقبه  اي كه از اين نهاد شاهد بوديم اين اعتماد به آنها يك اشتباه محض بوده و اكنون ديگر پشيماني سودي ندارد.
 
 
اين كارشناس مسائل سياسي با اظهار تاسف از اينكه مسئولان دولتي در اجراي برجام به شروط مقام معظم رهبري توجه لازم نداشتند، تصريح كرد: رهبري اذعان داشتند كه كه مسئله برجام ساختارهاي متعددي دارد و اكنون يكي از اين ساختارها به قدرت رسيدن آژانس است و ديگر نمي توان كاري از پيش برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها