کد خبر: ۳۸۶۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
تهیه‌کننده «دوباره با هم» با انتشار یادداشی گفت: سخنانی که عده‌ای هنرمندنمای طرد شده از عرصه سینما، از روی غرض‌ورزی به زبان آوردند بدون در نظر گرفتن اخلاق حرفه‌ای بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی حاشیه‌های به وجود آمده در نشست مطبوعاتی فیلم سینمایی «دوباره با هم» به کارگردانی «روزبه حیدری»، «جمشید حیدری» تهیه‌کننده این اثر یادداشتی را منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است: با توجه به اتفاقات حاشیه‌ای در نشست فیلم سینمایی «دوباره با هم» اتفاق افتاد، بر خود فرض می‌دانم که ابتدا از این که نسخه بی‌کیفیت اثر در سالن همایش‌های برج میلاد اکران شد، از اهالی رسانه و هنرمندان عذرخواهی کنم و سپس به این نکته اشاره کنم سخنانی که عده‌ای هنرمندنمای طرد شده از عرصه سینما، از روی غرض ورزی به زبان آوردند بدون در نظر گرفتن اخلاق حرفه‌ای بود و تبعاتی را به همراه خواهد داشت که گریبان خود آن‌ها را خواهد گرفت و به این اثر لطمه‌ای نخواهد زد.

در ادامه می‌خوانیم: در آخر از هنرمندان و اصحاب رسانه دعوت می‌کنم که نسخه نهایی «دوباره با هم» را که امروز ساعت 16 در سینمای آفریقا به روی پرده می‌رود به تماشا بنشینند تا بسیاری از ابهامات موجود برطرف شود، اینکه هنوز اعتقاد دارم که «دوباره با هم» با وجود هر جوسازی عنادورزانه‌ای اثری شریف است که خود توانایی دفاع از ارزش‌هایش را دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها