کد خبر: ۳۸۵۶۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۳۰ تير ۱۳۹۵
معاون فرماندار عنبرآباد گفت: توفان بی‌سابقه عصر روز گذشته در عنبرآباد طبق برآورد اولیه بیش از 200 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

به گزارش پایگاه 598، همت بلوچی امروز در گفت‌و با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در پی وزش توفان و گرد و غبار شدید عصر روز گذشته خسارت‌هایی به بخش‌های شهری، کشاورزی، تاسیسات برق و آب این شهرستان وارد شد.

معاون فرماندار عنبرآباد بیان داشت: در پی این توفان بسیاری از درختان چندین ساله از ریشه درآمدند و موجب مسدود شدن چندین خیابان در سطح شهر شدند.

وی بیان داشت: همچنین توفان به تاسیسات برق خسارت وارد کرد و چندین تیر برق فشار قوی سقوط کردند و دو ترانس برق  نیز دچار خسارت و موجب شد برق شهرستان به‌طور کامل برای ساعتی قطع باشد.

بلوچی عنوان کرد: همچنین توفان خسارت فراوانی به تاسیسات شهری و فضای سبز شهرداری وارد کرد و در همان ساعت اولیه ستاد بحران عنبرآباد تشکیل جلسه داد و تمام خیابان‌ها باز شد.

وی گفت: طبق خسارت اولیه، توفان عنبرآباد بالغ بر 20 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف عنبرآباد خسارت وارد کرده است و خسارتی کامل پس از بررسی و نظر کارشناسان اعلام می‌شود.

معاون فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: همچنین بارش باران پس از توفان سبب شد رودخانه فصلی گمرکان طغیان کند و راه چندین روستا مسدود شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها