کد خبر: ۳۸۵۰۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۲۷ تير ۱۳۹۵
معاون شركت بازرگاني دولتي ايران با بيان اينكه پرداخت مطالبات گندمكاران با تاخير 20 روزه مواجه شده است، گفت: با رفع مشكلات اجرايي بانك‌هاي تامين‌كننده تسهيلات خريد گندم در تلاش هستيم، تا پول گندمكاران پرداخت ‌شود.
به گزارش پایگاه 598، حسن عباس معروفان درگفت‌وگو با فارس گفت: تاكنون 7 ميليون و 300 هزار تن گندم به صورت تضميني به ارزش 9 هزار و 200 ميليارد تومان از كشاورزان خريداري شده است.

معاون شركت بازرگاني دولتي ايران با بيان اينكه 65 درصد بهاي گندم تضميني خريداري شده به كشاورزان پرداخت شده، افزود:‌ تاكنون 5 هزار و 400 ميليارد تومان از پول گندمكاران پرداخت شده است.

وي افزود: در سه هفته گذشته به دليل بروز برخي مشكلات اجرايي در بانك‌هاي تامين‌كننده تسهيلات خريد گندم تضميني، با تاخير 20 روزه پرداخت مطالبات گندم‌كاران مواجه شده‌ايم.

معروفان تصريح كرد: 3 هزار و 900 ميليارد تومان از وجه خريد گندم تضميني به گندم‌كاران پرداخت نشده كه در تلاش هستيم تا با تامين وجه در اسرع وقت پول كشاورزان پرداخت شود.

معاون شركت بازرگاني دولتي ايران بيان داشت: اگر  چه پول كشاورزان گندم‌كار به علت موانع اداري در اخذ تسهيلات و محدوديت منابع مالي به موقع تامين نشده، اما كشاورزان نگران نباشند، زيرا به محض اخذ تسهيلات،‌ فورا و براساس نوبت خريد پول كشاورزان پرداخت مي‌شود.

وي افزود: سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و بانك‌ها براي تامين پول گندم‌كاران در تلاش هستند و نگراني در اين زمينه وجود ندارد.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها