کد خبر: ۳۸۴۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
برخی اولویت‌های اعلام شده "عمره مفرده" از طریق سامانه بانک‌های ملی و ملت با اولویت‌هایی که از طریق "پیامک" برای صاحبان سپرده ارسال شده، متفاوت است.
به گزارش فارس، در پی اعلام اولویت‌های قرعه‌کشی اخیر عمره مفرده که از روز شنبه هفته جاری از طریق پایگاه‌های اینترنتی 2 بانک ملی و ملت آغاز شد، بروز برخی مشکلات و اختلافات در شماره اولویت‌های اعلام شده، باعث سردرگمی عده‌ای از سپرده‌گذاران شده است.

برخی از ثبت‌نام‌کنندگان عمره مفرده با مراجعه به سایت بانک ملی و ملت از شماره اولویت خود مطلع شدند اما در پی دریافت پیامک ارسالی از سوی بانک‌ها، با شماره اولویتی متفاوت با آنچه از طریق سامانه اینترنتی اعلام شده است، مواجه شده‌اند.

به طور مثال اولویت 452 برای یکی از ثبت‌نام‌کنندگان عمره از طریق سامانه اینترنتی بانک ملی اعلام شده در حالی که اولویت همین فرد از طریق پیامک، اولویت 380 تعیین شده است.

بروز این اختلاف در اعلام شماره اولویت عمره باعث بلاتکلیفی برخی از ثبت‌‌نام‌کنندگان شده که این مسئله باید هرچه سریعتر از طریق بخش فنی این بانک‌ها بررسی و برطرف شود.‌
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها