کد خبر: ۳۸۳۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
یک منبع آگاه با بیان اینکه از سوی دفتر آیت الله هاشمی اعلام شده که وی برای روز چهارشنبه با هیئت ۵نفره شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار می‌کند، گفت: رایزنی‌ها برای برگزاری جلسه در امروز آغاز شده است.
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس گفت: هیئت 5 نفره که در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی و از سوی رئیس این شورا انتخاب شدند تا درباره امضای حکم رئیس جدید دانشگاه آزاد با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد مذاکره کنند، سعی داشتند تا این جلسه مذاکره امروز برگزار شود. اما رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اعلام داشته به دلیل مشغله کاری در روز چهارشنبه 19 بهمن ماه با این هیئت دیدار می‌کند.
 
وی افزود: تا این لحظه قرار است جلسه روز چهارشنبه برگزار شود اما اعضای این هیئت 5 نفره همچنان تلاش دارند تا جلسه مذاکره با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز برگزار شود تا بتوانند گزارش این جلسه را در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی که فردا برگزار می‌شود، اعلام کنند.
 
به گزارش فارس پس از اینکه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با 24 رای مثبت ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد را تائید کردند، طبق اساسنامه باید حکم ریاست جدید دانشگاه آزاد را رئیس هیئت امنای این دانشگاه یعنی آیت‌الله هاشمی امضا و ابلاغ کند که این اتفاق تا کنون روی نداده است.
 
بنابر اعلام برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی تمامی مشکلات پیش روی ابلاغ این حکم مرتفع شده و محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه ریاست جدید دانشگاه آزاد را به فرهاد دانشجو، وزارت علوم و رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد ابلاغ کرده است.
 
از سوی دیگر طی دو هفته گذشته دو عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد مذاکراتی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتند تا وی را متقاعد کنند حکم رئیس جدید دانشگاه‌ آزاد را ابلاغ کنند که این مذاکرات بدون نتیجه ماند و در نهایت در جلسه هفته گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی هیئت 5 نفره‌ای شامل حجت‌الاسلام محمد محمدیان، علی اکبر ولایتی، غلامعلی حداد عادل، حجت‌الاسلام قمی و محمدرضا مخبر دزفولی مامور شدند تا در هفته جاری مذاکراتی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشته باشند تا وی را متقاعد کنند که حکم فرهاد دانشجو را ابلاغ کند.
 
در طی هفته جاری برخی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در مصاحبه‌هایی که با رسانه‌های گروهی داشتند اعلام کردند که دست شورای عالی انقلاب فرهنگی برای هر گونه تصمیم در این خصوص باز است و در صورت به نتیجه نرسیدن این مذاکرات اقداماتی از جمله اصلاح اساسنامه انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
خدا نکند انسان را کبر و غرور بگیرد، حتی در وقت هم می خواهد بگوید نظر من مقدم است.
پاسخ
sharmandeh
UNITED STATES
۰۵:۴۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
این کبر و غرور نیست این رفتار حکایت از یک
حسادت و بخل عمیقی که ریشه در وجود رفسنجانی
داره میکنه مردک داره میبینه که چقدر مردم ازش متنفرند
ولی خودشو به کوچه علی چپ میزنه البته از نقش یک مشت
بادمجان دور قاب چین هم که به هوای اسکناس رفسنجانی را تملق
میگند نبا ید غافل شد
جدیدترین اخبار پربازدید ها