کد خبر: ۳۸۳۴۰۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۳ تير ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، تمام تیم‌ها در پایان فصل لیست مازادشان را اعلام می‌کنند تا بازیکنان حاضر در لیست برای آینده‌شان تصمیم بگیرند. البته در این میان بعضی مربیان این کار را نمی‌کنند و ابتدا منتظر می‌مانند تا از خریدهایشان مطمئن شوند و بعد لیست مازاد را رسانه‌‌ای می‌کنند. استقلال اما در روزهای اول نقل و انتقالات لیست بازیکنانی را رسانه‌ای کرد که جایی در پازل تاکتیکی علیرضا منصوریان نخواهند داشت.

وحید طالب‌لو یکی از آنها بود. همبازی سابق سرمربی جدید استقلال که مدعی است برای تهیه این لیست رفاقت را با آنها لحاظ نکرده است. تا اینجا هیچ ایرادی به منصوریان وارد نیست. این حق مسلم او است که بر اساس تفکرات و سلایقش هر طور که می‌خواهد بازیکن جذب کند اما مشکل از جایی شروع می‌شود که طالب‌لو یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مطالباتش را هم به طور کامل دریافت نکرده است.

او که با سابقه‌ترین بازیکن استقلال در جمع آبی‌های پایتخت بود شاید به اندازه خیلی‌ها پول نگرفت. طالب‌لو چه کمتر از 50 درصد قراردادش را هم دریافت کرده باشد چه صد در صد آن را یک سال دیگر قرارداد دارد. علیرضا منصوریان که برای تهیه لیست مازاد، رفاقت را در نظر نگرفته حالا هم نباید انتظار داشته باشد که طالب‌لو در حق او رفاقت کند و با بخشیدن مطالباتش قراردادش را فسخ کند.

به هر حال بازیکنی که قرارداد دارد و از لیست تیم کنار گذاشته می‌شود باید به لحاظ مالی رضایتش جلب شود. منصوریان بهتر از خیلی‌ها می داند که نمی‌توان بازیکنی را که قرارداد دارد و طلبکار هم هست بدون تسویه‌حساب از تیم کنار گذاشت. طالب‌لو اگر تصمیم به ماندن بگیرد (که بسیار بعید است) آن وقت مشکلات را برای علی منصوریان چند برابر می‌کند چون در آن صورت یک بازیکن بزرگسال به لیست او اضافه می‌شود بازیکنی که با حضور رحمتی و بازگشت سیدحسین حسینی نشان می‌دهد نیازی به او ندارد.
از طرفی طالب‌لو گزینه‌های داخلی هم داشت. مثل نفت آبادان که به همین دلیل یکی یکی آنها را از دست می‌دهد. اصلا هم بعید نیست که با این شرایط بدون تیم بماند. اگر این اتفاق بیفتد منصوریان چقدر به خودش حق می‌دهد که طالب‌لو در حقش رفاقت کند و بدون تسویه‌حساب مالی قراردادش را فسخ کند؟ البته حالا که آنها با اسپانسر جدید قرارداد امضا کرده‌اند شاید شرایط مالی باشگاه هم بهتر شود و مشکلی از این بابت به وجود نیاید. بدون شک افشارزاده هم دوست دارد فصل پیش‌رو را با کمترین مشکل حاشیه‌ای آغاز کند. به همین دلیل برای این مهم راهکاری اندیشه خواهد کرد. اینکه طالب‌لو چقدر طلب دارد یا ندارد حتما مستنداتش موجود است. اما فرض بر اینکه او همه قرارداد فصل گذشته‌اش را هم گرفته باشد باشگاه باید برای قرارداد یکساله باقیمانده‌اش هر چه زودتر به جمع‌بندی برسد تا او هم فرصت برای انتخاب تیم جدیدش داشته باشد. اگرچه اکثر تیم‌ها (غیر از نفت تهران و صبای قم) تا حدود زیادی تکلیف‌شان مشخص است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها