کد خبر: ۳۸۳۰۷
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۱۷ بهمن ۱۳۹۰
هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب در جلوگیری و مهار چالش‌های امنیتی در انتخابات
حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای می فرمایند: دشمنان ملت ایران می‌دانند كه وقتی اعتماد وجود نداشت،‌مشاركت ضعیف خواهد شد؛ وقتی مشاركت و حضور در صحنه ضعیف شد، مشروعیت نظام دچار تزلزل خواهد شد؛ آنها این را می‌خواهند؛ هدف دشمن این است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در خطبه های نماز عید فطر امسال با اشاره به اینكه ما در آخر سال، انتخابات را داریم و انتخابات همیشه در كشور ما تا حدودى یك حادثه‌ى چالش‌برانگیز است، می فرماید: انتخابات كه مظهر حضور مردم است، مظهر مردم‌سالارى دینى است، باید پشتوانه‌ى امنیت ما باشد. نباید اجازه داد كه این چیزى كه ذخیره‌ى امنیت است، پشتوانه‌ى امنیت است، به امنیت ما صدمه وارد كند. دیدید، حس كردید، از نزدیك لمس كردید آن وقتى را كه دشمنان میخواهند از انتخابات علیه امنیت كشور سوء استفاده كنند. باید همه مراقب باشند، همه بهوش باشند. آحاد مردم، مسئولان گوناگون، منبرداران سیاسى، كسانى كه میتوانند با مردم حرف بزنند، همه مراقب باشند، مواظب باشند؛ از انتخابات مانند یك نعمت الهى پاسدارى كنند.

با توجه به نزدیك شدن به ایام انتخابات مجلس نهم و توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر مراقبت از انتخابات گزیده ای از فرمایشات معظم له را پیش از فتنه 88 و پس از آن مرور می كنیم.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای می فرمایند: دشمنان ملت ایران می‌دانند كه وقتی اعتماد وجود نداشت،‌مشاركت ضعیف خواهد شد؛ وقتی مشاركت و حضور در صحنه ضعیف شد، مشروعیت نظام دچار تزلزل خواهد شد؛ آنها این را می‌خواهند؛ هدف دشمن این است. می‌خواهند اعتماد را بگیرند تا مشاركت را بگیرند، تا مشروعیت را از جمهوری اسلامی بگیرند. این، ضررش به مراتب از آتش زدن بانك و سوزاندن اتوبوس بیشتر است. این، آن چیزی است كه با هیچ خسارت دیگری قابل مقایسه نیست. مردم بیایند در یك چنین حركت عظیمی اینجور مشتاقانه حضور پیدا كنند، بعد به مردم گفته بشود كه شما اشتباه كردید به نظام اعتماد كردید؛ نظام قابل اعتماد نبود. دشمن این را می‌خواهد. خطبه‌های نماز جمعه تهران - 1388.3.29
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها