کد خبر: ۳۷۹۵۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۱۹ خرداد ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، یکی از عجایب فوتبال ایران، در فصل نقل و انتقالات رخ می دهد و آن هم بی توجهی مسوولان به بازیکنانی است که سابقه زیادی در تیم دارند و قردادشان به پایان رسیده است. مدیران تیم ها معمولا به سراغ بازیکنان جوان و معمولا پرحاشیه دیگر تیم ها می روند و تمام فکرشان جذب آنهاست و هیچ توجهی به ستاره های تیم خودشان ندارند. شاید بتوان وضعیت امید عالیشاه یا امید ابراهیمی را در این خصوص مثال زد که مدیران استقلال و پرسپولیس جای اینکه ابتدا سراغ آنها بروند و رایزنی هایشان را با این بازیکنان که خودشان هم علاقمند هستند در این تیم ها بمانند انجام دهند، سراغ بازیکنان تیم های دیگر می روند و سرانجام هم ستاره های خودشان را از دست می دهند و هم نمی توانند بازیکنان مدنظرشان را از تیم های دیگر جذب کنند.

حسین کنعانی زادگان که به خاطر سربازی دو فصل در ملوان توپ می زد از جمله مدافعانی است که خیلی از تیم ها به دنبال جذب او هستند اما پرسپولیسی ها که با او قرارداد هم دارند هیچ تماسی با او نداشته اند.

تیم برانکو فصل قبل ضربه زیادی از خط دفاعی خورد و قطعا جذب دو سه مدافع جوان در حد کنعانی زادگان می تواند این تیم را تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک کند اما مدیران این تیم بدون توجه به این مسائل، سراغ افرادی می روند که جذب شان زمان و انرژی زیادی می گیرد. این بازیکنان سرانجام با بازارگرمی که توسط پرسپولیس انجام دادند با قیمتی بالاتر به تیمی دیگر می پیوندند.

امثال کنعانی زادگان چیز زیادی نمی خواهند و همین که یک تماس با آنها گرفته شود به باشگاه می روند و خیلی راحت هم توافق می کنند اما مدیران پرسپولیس به خودشان زحمت یک تماس را هم نمی دهند. شاید این کم کاری طاهری و دوستانش هزینه بالایی روی دست پرسپولیس بگذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها