کد خبر: ۳۷۸۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۰
  امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک تراکتورسازی مقابل نفت تهران گفت: از طرفدارانمان که از تبریز برای دیدن این بازی به تهران آمده بودند و همچنین آنهایی که در تهران سکونت داشتند، تشکر می‌کنم. روز خوبی بود و ما احساس می‌کردیم در تبریز بازی می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود و فقط دلم سوخت که چرا برنده نداشت. همه از این بازی لذت بردند و ای کاش یکی از این دو تیم برنده این بازی می‌شدند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: روی اشتباه بچه‌گانه مدافع‌مان گل خوردیم و او مسئولیتی که به عهده‌اش واگذار کرده‌ بودیم انجام نداد. نفتی‌ها فرصت‌های دیگری هم داشتند که می‌‌توانستند برنده بازی باشند ضمن اینکه ما هم در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم. در مجموع از نتیجه راضی نیستم اما بازی زیبایی بود.

سرمربی تراکتورسازی افزود: بیرون از خانه کسب یک امتیاز بهتر از این است که هیچ امتیازی نگیریم با این حال معتقدم می‌‌توانستیم برنده باشیم.

وی در مورد قضاوت این مسابقه گفت: مظفری‌زاده به خوبی قضاوت کرد هر چند که اکبرپور هندی انجام نداد اما تیم داوری قضاوت خوبی داشت و نمی‌‌توانیم روی گلی که خوردیم بهانه‌ای بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه از شکست استقلال در دربی خوشحال هستید یا ناراحت گفت: در مورد دربی حرفی نمی‌زنم اما اگر بخواهم کلی بگویم این است که دربی که 5 گل داشته باشد دربی زیبایی است و خوشحالم 5 گل در آن به ثمر رسید. درباره دیگران باید صحبت کنند و من راجع به تیم خودم صحبت می‌کنم.

در ادامه یکی از خبرنگاران از قلعه‌نویی سؤال کرد شما هفته گذشته با ناداوری بازی را به استقلال واگذار کردید و آیا از شکست دیروز آبی‌پوشان خوشحالید یا خیر که سرمربی سپاهان گفت: پس قبول دارید که آن نتیجه با ناداوری بود. من دیگر در این مورد حرفی نمی‌زنم و راجع به تیم می‌گویم که مسئولیت دارم تراکتورسازی قهرمان شود. دروغ هم نمی‌گویم، با همه وجودم علاقمندم که این اتفاق بیفتد و اگر رقبا نتیجه نگیرند این موضوع به نفع ما است. من به تمام تیم‌هایی که در آن حضور داشته‌ام احساس دارم اما همین که مردم به مظلومیت تراکتورسازی پی بردند خودش بزرگترین برد بود.

وی افزود: یک موقعی شما 50 میلیارد خرج تبلیغات می‌کنید اما فقط یک اتفاق می‌تواند مظلومیت‌تان را ثابت کند و همین برای ما کافی بود. ترکی داور خوبی است و نباید کاری که با مرادی کردیم را با او انجام دهیم اما در یک صحنه اشتباهی کرد که تعجب آور بود. در محوطه 18 قدم داور باید یک صحنه را ببیند و بعد سوت بزند و تعجب می‌کنم چرا ترکی با اینکه خودش اقرار کرده صحنه را ندیدم اما سوت زده و به نظرم او روز بدش بود.

قلعه‌نویی یادآور شد: مردم به مظلومیت ما پی بردند و در این مدت آدم‌هایی با ما تماس گرفتند که 5 - 6 سال از آنها خبر نداشتم. این نشان می‌دهد که مردم از ما جلوتر هستند و این برای ما مهمتر بود و این بازی هم تمام شد و رفت.

وی گفت: در ادامه کار به دنبال این هستیم که به هدف خود برسیم امروز 4 - 5 مصدوم نداشتیم و با رسیدن آنها تیم تکمیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: از کمیته داوران می‌خواهم محرومیت ترکی را ببخشد چرا که با محروم کردن او چیزی گیر ما نمی‌آید. ما خیلی لطمه خوردیم و باید چند هفته دیگر تلاش کنیم تا به شرایط قبل از دیدار با استقلال برسم. در هفته‌ای که گذشت از لحاظ روحی و روانی با بازیکنانم کار کردم و باز هم خواهش می‌کنم ترکی را ببخشند چرا که محرومیتش برای ما سودی ندارد.

به گزارش فارس قلعه‌نویی پس از نشست خبری در پاسخ به یکی از خبرنگاران یکی از شبکه‌های تلویزیونی در خصوص اینکه فرکی گفته بود تراکتوری‌ها روی رعایت نکردن بازی جوانمردانه به گل رسیدند گفت: من هم فیلمی دارم که اگر به فرکی نشان دهم او دلش برای ما می‌سوزد.

وی همچنین در مورد اینکه آه وی استقلالی‌ها را گرفته تا دربی را ببازند گفت: من کوچکتر از آن هستم که بخواهم آهی بکشم اما اگر به آه کشیدن بود و این کار را می‌کردم مطمئنا خیلی‌ها را گرفتار می‌کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها