کد خبر: ۳۷۸۷۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
رئيس پليس‌راه استان البرز از يك‌طرفه شدن جاده چالوس در روزهاي چهارشنبه و شنبه آينده از كرج به سمت مرزن‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، فارس نوشت:

رضا اكبري اظهار داشت: با توجه به در پيش بودن تعطيلات آخر هفته و همچنين تعطيلي روز شنبه، پليس‌راه تمهيدات ويژه‌اي را براي تخليه بار ترافيكي در محورهاي مختلف استان البرز در نظر گرفته است.

وي افزود: بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده و با توجه به اينكه از روز گذشته زائران حرم مطهر امام خميني (ره) براي حضور در مراسم‌هاي چهاردهم و پانزدهم خرداد وارد استان البرز شده و در مسيرهايي مانند آزادراه قزوين– كرج و كرج– قزوين تردد مي‌كنند، ماموران پليس‌راه به حالت آماده‌باش درآمدند.

اين فرمانده ارشد انتظامي تصريح كرد: در حال حاضر اكثر ماموران پليس‌راه در اين محور حضور داشته و با تجهيزات كامل امنيت راه‌ها براي تردد زائران حرم مطهر امام خميني (ره) را تامين مي‌كنند.

اكبري گفت: همچنين برنامه‌هايي نيز طي روزهاي پانزدهم و شانزدهم خرداد و براي بازگشت زائران حرم امام (ره) در دستور كار داريم و اين آماده‌باش تا خروج آخرين زائر ادامه خواهد داشت.

وي بيان داشت: از سوي ديگر با توجه به افزايش تردد در روزهاي پاياني هفته، تمهيداتي نيز از سوي پليس‌راه ويژه محور كرج – چالوس انديشيده است.

رئيس پليس‌راه استان البرز گفت: بر اين اساس و طبق آخرين دستورالعمل پليس‌راه كشور از ساعت 21 روز چهارشنبه دوازدهم خرداد تا ساعت شش صبح روز پنجشنبه سيزدهم خرداد تردد انواع وسائل نقليه در جاده چالوس از كرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران به صورت يك طرفه انجام مي‌شود.

اكبري افزود: همچنين ماموران پليس‌راه در استان مازندران از ساعت 18 روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه اين هفته اجازه عبور خودروها از مرزن‌آباد به سمت كرج را نمي‌دهند.

وي اظهار داشت: همچنين براي روز شنبه نيز ساعت 13 تا دو بامداد روز يكشنبه شانزدهم خرداد تردد در جاده چالوس از كرج به سمت استان مازندران ممنوع بوده و از ساعت 16 روز شنبه تا دو بامداد يكشنبه حركت در اين محور به صورت يك طرفه انجام مي‌شود.

رضا اكبري رئيس پليس‌راه استان البرز با اشاره به افزايش بار ترافيكي در اين روزها از رانندگان و مسافران خواست ضمن رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، همكاري لازم را با ماموران پليس و همچنين دستگاه‌هاي خدماتي و امدادرسان داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها